FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Iga-aastaseks REGISTREERIMISEKS
tutvustusi ei saa kombineerida
19 Ülejäänud pakkide arv
Turu parim platvorm
Platvorm
nr 1 turul

Abi ja näpunäited

Populaarsed teemad

Hulgimüüjad, tootjad ja edasimüüjad, kes otsivad oma toodetele uusi turge, saavad neid Merkandis noteerida pärast PREMIUM-liikmesuse ostmist ja kontrollimise protseduuri läbimist. Ent selleks, et Merkandi kontost maksimum saada, peaksid nad järgima alltoodud näpunäiteid.

1. Täitke oma profiil ja hoidke seda ajakohasena – teie ettevõtte profiil Merkandis on platvormil igale ostjale kättesaadav, seega peaksite andma talle kogu olulise teabe oma hulgimüügi ja pakutavate toodete kohta müüki. Põhimõtteliselt hoidke oma kontaktteavet ajakohasena, et vältida probleeme teiega ühenduse võtmisel. Selleks lisage lihtsalt telefoninumbrid, e-posti aadressid, nimed ja perekonnanimed ning keeled, et oma müügiosakonna liikmetega suhelda. Järgmine asi on teie rajatiste (nt müügisalongi või lao) füüsiline aadress ja teie veebisaidi URL. Teine oluline teave on makse- ja tarnevõimalused, mille leiate oma konto jaotisest "Hulgimüüja andmed". Valige ostjatele saadaolevad makse- ja tarnevõimalused ning nende kohta üksikasjaliku teabe saamiseks kasutage tekstivälju pealkirjaga "Lisa Lõpetuseks on soovitatav kirjeldada oma ettevõtet ja müüdavaid tooteid.

2. Loetlege regulaarselt uusi pakkumisi, hoidke varasemaid kursis – soovitav on pakkumisi võimalikult sageli loetleda. Mida rohkem pakkumisi loetlete, seda rohkem ostjaid teiega ühendust võtab. Lisaks saadetakse iga teie pakkumine meie igapäevase uudiskirja raames koos uusimate toodetega, nii et mida regulaarsem olete, seda suurem on teie pakkumiste ulatus. Samuti ärge unustage oma varasemaid pakkumisi ja värskendage neid alati, kui midagi muutub (st hind, maksevõimalused või ostu miinimum).

3. Valmistage ette head kirjeldused, lisage pilte – enne kui ostja teie profiili külastab, vaatab ta tõenäoliselt mõnda teie pakkumist. Seetõttu peaksite oma toote kohta hea ja usaldusväärse kirjelduse loomiseks veidi aega võtma. Sisestage kogu oluline teave hulgimüügipartii kohta ja ärge kartke mainida mõningaid puudusi. Peale uute kaupade ostjate on ju ka ostjaid, kes otsivad kasutatud, renoveeritud, testimata või isegi kahjustatud tooteid. Samuti vältige üldisi väiteid nii pakkumise pealkirjas kui ka kirjelduses. Olge toodete kirjeldamisel konkreetne ja usaldusväärne, kasutage kaubamärkide või mudelite nimetusi, esitage ostjatele oma müügis oleva laoseisu põhiandmed, osutage igale olulisele teabele (nt puuduvad karbid, kriimud või mõlgid). Hea pealkirja ja kirjelduse juures tuleks mainida ka müüdava laoseisu tüüp, nagu likvideerimisvaru, ülejääk, liisinguvabad tooted jne. Teine oluline asi on võimalusel üles laadida autentsed pildid hulgimüügipartiist. Autentsed pildid ei näe mitte ainult paremad välja, vaid ka tõestavad, et aktsia tegelikult kuulub teile ja see on enamiku ostjate jaoks väga oluline fakt.

4. Lisage oma pakkumised teistes keeltes – kui teate mõnda muud keelt, mida Merkandis toetab, siis peaksite oma pakkumised nendesse keeltesse tõlkima. See suurendab oluliselt teie toodete potentsiaalsete ostjate arvu. Kui te ei oska ühtegi teist Merkandis kasutatavat keelt, võite proovida oma pakkumisi tõlkida Google'i, Yandexi, Bingi või Yahoo abil.

Pakkumise lisamiseks peate olema Merkandi PREMIUM liige ja kinnitama oma ettevõtte meiega. Kinnitamise alustamiseks laadige oma kasutajakontole üles vajalikud dokumendid või saatke need meili teel. Niipea, kui kontrolliprotseduur on lõppenud positiivse tulemusega, aktiveeritakse Teil oma müügivõimalused ja saate Merkandis pakkumisi loetleda. Pidage meeles, et see on üks teie konto funktsioone, nii et kui teie kasutajakonto aegub, ei ole teil enam võimalust tooteid veebisaidile lisada.

Pakkumise lisamiseks logige esmalt sisse oma Merkandi kontole. Kui olete juba kohal, klõpsake alustamiseks nuppu "Lisa pakkumine". Teise võimalusena minge jaotisse "Minu pakkumised". Siit leiate alati kõik oma pakkumised ja uue lisamiseks klõpsake lihtsalt nuppu "Lisa pakkumine". Uue pakkumise lisamiseks on järgmised sammud.

1 – põhiteave

2 – Kestusaeg

3 - Tellimus

4 - Kirjeldus

5 - Makse ja kohaletoimetamine

6 - pildid

7 - Meediumid ja failid

1. Põhiteave

Esimene samm sisaldab olulist teavet teie toote kohta. Esmalt peate valima oma hulgimüügipartii jaoks sobiva kategooria ja alamkategooria, kauba klassi (uus, kasutatud, renoveeritud, kahjustatud, testimata, tühjendus) ja riigi, kus laoseisu asub. See jaotis sisaldab ka toote ID-d (valikuline, teie määratud), EAN-i, TARIC-i ja kaubamärki.

Kõik kohustuslikud väljad on tähistatud * (tärniga).

2. Kestusaeg

Määrake oma pakkumise kestus. Saate valida loendist valiku või määrata oma kuupäeva. Kui kuupäev saab mööda, muutub teie pakkumise olek "arhiivi". Selle uuesti aktiveerimiseks peate klõpsama oma pakkumise loendis valikul "Aktiveeri".

3. Tellimus

Üksikasjalik teave müüdavate toodete kohta, sh minimaalne tellimus, üldkogus, mõõtühikud, hinnad. Pidage meeles, et mõned väljad muutuvad teatud seadistuste puhul (st kui määrate "hinna päringu kohta", ei saa te hinnaga seotud välju täita).

4. Kirjeldus

Siin saate sisestada oma pakkumise pealkirja, kirjelduse ja märksõnad. Kui soovite selle pakkumise loetleda teistes Merkandis saadaolevates keeltes, siis lihtsalt vahetage selle sammu ülaosas nende vahel ja sisestage pealkiri, kirjeldus ja märksõnad, mis on tõlgitud teie valitud keeltesse. Palun ärge lisage oma pakkumist teistesse keeltesse, kui te ei saa seda nendesse keeltesse tõlkida. Samuti pidage meeles, et pakkumine ei tohi sisaldada teie ettevõtte teavet. Kõik selle etapi väljad on mõeldud teie toote, mitte teie ettevõtte teabe jaoks.

5. Maksmine ja kohaletoimetamine

Määrake oma pakkumise jaoks saadaolevad makse- ja tarnevalikud. Kuigi need väljad pole kohustuslikud, peaksite need täitma, sest see on väga oluline teave kõigile potentsiaalsetele ostjatele. Pidage meeles, et kui olete jaotises "Hulgimüüja andmed" juba määranud makse- ja tarnevõimalused, võite selle sammu ära jätta, sest sealt näevad ostjad Teie seadeid.

6. Pildid

Esimesest lisatavast pildist saab vaikimisi teie pakkumise põhikujutis. Selle muutmiseks liigutage seda lihtsalt paremale, et asendada see teisega. Saate üles laadida kuni 7 pilti (JPG, JPEG, GIF, PNG failid, max suurus 3 MB)

7. Meedia ja manused

Saate lisada oma pakkumisele manusena ühe faili, st hinnakirja või manifesti, mis on salvestatud PDF-, DOC-, XDOC-, TXT-, JPG-, JPEG-, PNG-vormingus. max. suurus 5MB. Saate lisada ka videou faili URL-i Youtube'ist või Vimeost.

Kui kõik nõutavad väljad on täidetud, saate selle salvestada mustandina, et see viimane esitada, või esitada see kohe ja minna reklaamivalikute juurde.

Saate oma pakkumise väljapanekut suurendada, valides järgmised reklaamivalikud:

Nädala parim pakkumine Merkandis
Merkandi parimad pakkumised
Tõstke esile Merkandi pakkumiste nimekirjas
Parim pakkumine alamkategoorias
Alamkategoorias esiletõstmine
Pidage meeles, et hinnad kehtivad teie pakkumise ühes keeles. Kuigi see samm pole pakkumise lisamiseks vajalik, parandavad reklaamivõimalused alati pakkumise nähtavust Merkandis.

Merkandi müüjana saate pakkumisi loetleda. Nende regulaarne loetlemine on võimalikult paljude ostjate leidmisel võtmetähtsusega. Veelgi enam, mida rohkem pakkumisi loetlete, seda rohkem ostjaid teiega ühendust võtab. Pakkumised on seega omamoodi teie ettevõtte reklaam Merkandi platvormi raames. Ostjate suurema tähelepanu saamiseks võiksite siiski kaaluda mõne reklaamivõimaluse ostmist. Kõik allpool nimetatud reklaamid on ostmiseks saadaval pärast uue pakkumise lisamist. Mõne varasema pakkumise reklaamimiseks valige nende pakkumiste jaoks suvand „Reklaami”. Seda saab teha oma Merkandi konto jaotises "Minu pakkumised". Saate Merkandis osta järgmisi reklaamivalikuid:

Nädala parim pakkumine Merkandis – teie pakkumist kuvatakse Merkandi avalehel nädala parima pakkumise kastis 7 päeva jooksul rotatsiooni korras. Meie andmetel annab see valik teie pakkumisele parima ekspositsiooni Merkandis.

Populaarseimad pakkumised Merkandis – teie pakkumist kuvatakse Merkandi avalehel parimate pakkumiste kastis 7 päeva jooksul rotatsiooni korras.

Esiletõstmine Merkandi pakkumiste loendis – teie pakkumine tõstetakse Merkandi avalehel pakkumiste loendis esile 7 päevaks.

Alamkategooria parim pakkumine – teie pakkumine kuvatakse kategooria toodete loendis.

Alamkategooria esiletõstmine – teie pakkumine on 7 päeva jooksul kategooria toodete loendi tipus.

Lisaks pakume Merkandi platvormil kolme kampaaniapaketti, mis säästavad oluliselt Teie aega ja raha:

MINI pakett – see sisaldab valitud kategoorias Markandi pakkumiste nimekirjas Highlighti ja Distinctionit. Selle valiku valides säästate 10%.

MIDI-pakett – see sisaldab Merkandi pakkumiste loendis esiletõstmist ja valitud kategoorias parimat pakkumist. Selle valiku valides säästate 20%. See on ka meie klientide enim valitud pakett.

MAXI pakett – sisaldab nädala parimat pakkumist Merkandil, Distinctionit ja Top pakkumist valitud kategoorias. Selle valiku valides säästate isegi 30%.

Pakutud paketid on aktiivsed sama perioodi jooksul kui iga pakkumise jaoks eraldi ostetud üksikud kampaaniad.

See pole aga veel kõik. Kampaaniapaketid võimaldavad säästa kuni 30% ning selliselt säästetud vahendeid saab punktidega reklaamivõimaluste eest tasudes veelgi suurendada veel 30%. Punktide kohta lisateabe saamiseks vaadake: KKK – Mis on Merkandi punktid ja milleks need on mõeldud?

Meie platvorm on saadaval paljudes keeltes. See võimalus lubab igal müüjal panna oma pakkumine mitmesse keelde, aga tõlgitud tekst peab ühilduma platvormi selle keele versiooniga. Korrektse tõlke puudumine võib põhjustada pakkumise blokeerimise (rohkem põhjuseid pakkumise blokeerimiseks leiate: siin )

Pakkumiste kvaliteetne tõlkimine Merkandi platvormil mureküsimus igas keeleversioonis. Kui ostja tahab pakkumisi näha ainult poola keeles, kasutab ta poolakeelset versiooni. See tõlgitakse ka kõikidesse teistesse olemasolevatesse keeltesse. Hoolitsemine õige keele klassifikatsiooni eest ja pakkumiste kategoriseerimine on suur edasiminek potentsiaalsetele klientidele, kes aja jooksul hindavad meie lähenemist sellele probleemile.

Et lisada pakkumisi, siis peab neid tõlkima keelde, mis ühildub antud keeleversiooniga (täiendav teave). Selleks et pakkumine oleks Merkandi lehel nähtav antud keeleversioonis, peab tõlge olema Merkandi keeleversiooniga kooskõlas. Pakkumise tõlkimine igasse keelde lubab kindlasti hulgimüüjal jõuda suurema kasutajate grupini. Aga kui sa keelt ei tea, võid kasutada tööriistu, mis on internetis olemas, selleks on erinevad tõlke veebilehed. Teksti tõlkimine veebilehtede kaudu annab tihti väga arusaamatu ja kaootilise tulemuse, mis võib heidutada paljusid potentsiaalseid kliente. Seega, kui sa juba kasutad veebilehti tõlkimiseks pea meeles: kontrollige, et algses tõlkes pole vigu, näiteks kirjavigu - tõlkeprogrammil võib olla raskusi selliste sõnade tõlkimisega; selliseks tõlkeks ettevalmistatud tekst peaks sisaldama võimalikult vähe nimisõnu, tekst tuleks kirjutada lihtsas keeles, ilma keeruliste lauseteta; kontrollige, et tühikud on õigetes kohtades, kui sõnad on lühendatud, ei pea tõlkeprogramm neid ka tõlkima; vältige lühendeid. Tõlkeprogrammid on väga head tekstide tõlkijad inglise keelest igasse teise keelde. Seega on hea mõte valmistada ette sisu inglise keeles. Paljud meist, kes soovivad tõlkida pakkumist, panevad kiirelt kogu teksti tõlkeprogrammi. Tõlge on aga põhjalikum kui lisaks ülaltoodud näpunäidetele tõlgime ka lausehaaval, eriti pikema kirjelduse puhul. Kasutajatoe sõbralikkuse pärast soovitame kasutada järgnevaid tõlkeprogramme: Google Translate: "https://translate.google.pl/">https://translate.google.pl/ Bing Translate: "http://www.bing.com/ translator/> http://www.bing.com/translator/ Yandex Translator: https://translate.yandex.com/">https://translate.yandex.com/ Meie kogemuse põhjal: Parim tõlkeprogramm on Google Translate. Yandex Translator on parim itaalia ja inglise keele tõlkimiseks, kuigi on parem valida Google Translate ametlike dokumentide tõlkimiseks inglise keelest. Bing Translator on parim prantsuse ja kreeka keele tõlkimiseks.
Võib juhtuda, et peale meie veebilehele sisse logimist panete tähele, et mõned või kõik teie pakkumised on staatusega: Blokeeritud. Kohe tekib küsimus, et miks on teie pakkumine blokeeritud? Siin on 3 põhilist põhjust: Pakkumine sisaldab kontaktinfot - vastavalt pakkumise lisamise reeglitele pole lubatud nende sisusse, piltidesse ja manustesse panna kontaktinformatsiooni ja ettevõtte nime. On ka keelatud isiklike andmete ja muude andmete edastamine, mis võimaldavad registreerimata kasutajatel pakkumise kaudu ühendust võtta. Ei ole lubatud ettevõtte informatsiooni sisaldavate vesimärkide lisamine piltidele. Ärge lisage vesimärke. See on meie reeglite vastu. Pakkumine ei ole tõlgitud - pakkumist saab avalikustada igas meie platvormil olemasolevas keeles. Aga siiski, see peab olema tõlgitud keelde, mis ühildub valitud keeleversiooniga. Pakkumine on mõne eelmise pakkumise duplikaat - keelatud on duplikaatide tegemine. Igal pakkumisel peab olema unikaalne nimi ja kirjeldus. Duplikaatideks nimetatakse pakkumisi, kus väike osa sõnu kirjeldusest on muudetud. Näiteks lisades seerianumbri pealkirjale või lisades mõne sõna, mis ei muuda kirjelduse tähendust. See on keelatud. Pange tähele, duplikaat-pakkumised blokeeritakse koheselt. Enamasti me võtame kasutajaga ühendust, hoiatame neid pakkumisel tehtavate vigade eest ja soovitame optimaalseid lahendusi. Tuleb meeles pidada, et range lähenemisviis pakkumiste kontrollimisel ei ole meie huvides, see on vajadus, mis tuleb paljudest sisemistest ja välistest teguritest. Merkandi platvormil on meile väga tähtis kasutaja mugavus ja lihtsus. Mida mugavam see on ostjale, seda rohkem saavad pakkujad oma kaupu müüa.

Üldine teave:

1. Müügivõimalused antakse ainult PREMIUM-kasutajatele, kes on registreeritud ettevõtteid võlgu või esindavad ja saadavad meile oma ettevõtte dokumendid kontrollimiseks. Müügivõimalused aktiveeruvad pärast käibemaksukohustuslasena registreerimise tõendi (või muu maksukohustuslasena registreerimistõendi, kui te ei ole käibemaksukohustuslasena registreeritud) ja ettevõtte registreerimistunnistuse koopiate kontrollimist.

2. Müügivõimalused võimaldavad PREMIUM-i kasutajatel oma tooteid Merkandis loetleda. Juurdepääs müügivõimalustele on PREMIUM-konto valikuline funktsioon ja see aegub PREMIUM-konto aegumiskuupäeval.

3. Nõue müüja optsioonide aktiveerimise kohta on aktsepteeritud Tingimuste § 2 punkti 5 kohaselt välistatud. Merkandi jätab endale õiguse kasutaja registreerimisel ja igal ajal liitumise ajal välja jätta, eelkõige turvakaalutlustel ja näiteks põhjust avaldamata.

MÜÜGIPAKKUMISTE LISAMISE EESKIRJAD:

1. Müügipakkumise sisus, piltidel ja manustes ei tohi esineda kontaktandmeid ega ettevõtte nime. Samuti on keelatud isikuandmete postitamine ja muude andmete postitamine, mis võimaldavad ettevõtet interneti abil leida. Vesimärgid piltidel on keelatud juhul, kui nad sisaldavad informatsiooni ettevõtte kohta.

2. Me aktsepteerime vaid hulgimüügi pakkumisi. Meil on õigus jaemüügi pakkumised ilma etteteavitamiseta kõrvaldada.

3. Me ei aktsepteeri toodete, eriti kaubamärkidega kaitstud toodetet koopiaid ja koopiate müügipakkumisi. Me jätame endale õiguse eemaldada sellised pakkumised ilma etteteavitamata ja meil on õigus küsida tõestust kauba originaalsuse kohta.

4. Nimekiri kaubagruppidest (Uus, Kasutatud, Kahjustatud, Taastatud, Outlet) peab vastama kirjeldusele Merkandi veebilehel: https://merkandi.ee/ware

5. Pakkumisi on võimalik avaldada igas olemasolevas Merkandi keeleversioonis. Sellisel juhul peab pakkuja tõlkima pakkumise sisu igasse keelde, kus ta soovib pakkumist avalikustada.

6. On keelatud avaldada duplikaatpakkumisi. Duplikaat tähendab ka pakkumist, mis on uuesti lisatud, kuid on sama sisuga kui eelmine. Sellised pakkumised blokeeritakse. Pakkumisi tuleks muuta neid kohandades.

7. Ostu ja teenuspakkumiste lisamine on keelatud. Ostupakkumisi saab avaldada ainult selleks ettenähtud osas. Sellised pakkumised eemaldatakse ilma ette teatamata.

8.Avaldamine on keelatud:

  • Sigarettide ja e-sigarettide ning tubakatoodetega seotud pakkumised
  • CBD toodetega seotud pakkumised
  • Alkoholi pakkumised
  • Toidukaupade pakkumised, mis on aegunud või tarbimiseks kõlbmatud.
  • Pakkumised aegunud kosmeetikatoodetele
  • Tulirelvade, laskemoona 

9. Merkandi jätab endale õiguse välistada või vähendada pakkumisi, mis sisaldavad tõsiseid keelevigu või ebapiisavat teavet.

10. Nõue avaldada pakkumine Merkandi platvormi pealehel on välistatud.

11. Merkandi jätab endale õiguse ilma põhjuset ja igal ajal pakkumisi eemaldada ja müüja kontole ligipääsu blokeerida.
Merkandi meeskond hoolitseb igapäevaselt spetsiaalselt müügi ja teie kuulutuste populaarsuse eest. Tänu sellele tõmbavad teie pakkumised ligi rohkem külastajaid ja jõuavad potentsiaalsete klientide seas veelgi kaugemale . Mida me täpselt teeme teie pakkumiste redigeerimisel? Pealkirja ja sisu täiustused - Me rafineerime teie pakkumise sisu, et see sisaldaks rohkem märksõnu, mille järgi ostjal oleks võimalik leida teie pakutavaid tooteid. Selle tegevuse eesmärk on ka sisu, õigekirja, teksti asetuse ja muu sellise korrigeerimine. Kaubamärgi täitmine - kui müüte kaubamärgiga kaupu, tuleb täita "Kaubamärgi" väli. Siis ilmub teie pakkumine selles pakkumiste nimekirjas, mis sisaldavad spetsiifilisi kaubamärke ja nii suureneb reklaami mõjusfäär. Kategooria lisamine/parandamine - valesti valitud kategooria vähendab oluliselt pakkumise nähtavust. Erinevate kaupade (nn segusid) sisaldavate pakkumiste korral suurendab nende lisamine paljudesse kategooriatesse nende haaret. Igasse menüüsse saate lisada kuni 3 kategooriat! Muud väiksed parandused - nt kaubamärgiteabe puudumine või puudulik teave toote kohta, need on ostjate jaoks olulised probleemid. Ülaltoodud muudatuste eesmärk on adresseerida nii paljusid potentsiaalseid kliente kui võimalik, suurendada ettevõtte usaldusväärsust professionaalselt koostatud pakkumiste abil ja esitatud kaubad külastajate silmis atraktiivseks muutmise teel. Kuidas tunda ära muudetud pakkumisi? Menüü nimekirjas ilmub staatuse juurde väike M ikoon (Aktiivne, Arhiveeritud, Visand), mis näitab, et menüüd on redigeeritud teie keeleversioonis. Individuaalsete tõlgete avamisel kuvatakse informatsioon selles keeleversioonis, milles pakkumist on muudetud. Selleks et muuta meie meeskonna poolt toimetatud pakkumisi, muutke ainult kõige tähtsamaid osi ja ärge avalikustage kogu eelnevat sisu. Mõned kasutajad kopeerivad oma teksti uuesti, kuid selle tagajärjel nad hävitavad meeskonna pingutused ja muutused ning vähendavad oma pakkumiste mõju. Usaldage meie spetsialiste - me oskame teha pakkumisi, mis garanteerivad kiire müügi. Minu pakkumist ei ole muudetud, miks? Meie meeskond muudab pakkumisi pidevalt, kuid nende suure hulga tõttu ei saa me kõigega tegeleda korraga. Seetõttu juhtub, et antud pakkumist kaasajastatakse ainult mõnes keeles, teistes mitte. Püüame neid lünki pidevalt täita. Kas ma saan taotleda oma pakkumise muutmist? Sellise taotluse saate esitada meie meeskonnale, püüame teha kõik endast oleneva, et teie pakkumist kiiresti muuta. Kahjuks ei saa me tagada, et iga taotlust täidetakse. Kuid see ei muuda asjaolu, et teeme kõik endast oleneva, et tegelda teie pakkumistega usaldusväärselt ja professionaalselt!

Merkandi platvormil on kõigil müüjatel võimalus oma pakkumisi reklaamida, et teistest eristuda ja rohkem külastajaid meelitada. Üksikasjad kampaaniatüüpide, nende asukoha saidil, välimuse ja saateaja kohta leiate siit: Kuidas saan Merkandis oma pakkumisi reklaamida?

Reklaamivõimaluste ja kampaaniapakettide eest saab tasuda internetis, pangaülekandega või punktide kaupa. Punktide kaupa maksmise valik annab teile mõned väga olulised eelised:

Reklaamivõimaluste eest makstes säästate kuni 30%.

Ostetud pakkumise kohene aktiveerimine, ilma et peaksite läbima kogu veebipõhise makseprotsessi

Saadaval on 4 punkti paketid:

50 punkti, selle paketiga säästate 5%

100 punkti, selle paketiga säästad 10%

200 punkti, selle paketiga säästad 20%

400 punkti, selle paketiga säästad 30%

Punktide ostuhind on märgitud igal kampaanial. Lisaks tasub mainida kahte olulist punktidega seotud küsimust:

Punktidel ei ole aegumiskuupäeva. Need jäävad teie kontol ajapiiranguteta kättesaadavaks isegi siis, kui pikendate oma kontot pärast selle aegumist.

Punkte saab kasutada ainult pakkumiste reklaamimiseks läbi üksikute reklaamivõimaluste ja sooduspakettide, nendega ei saa tasuda konto uuendamise, lisateenuste ostmise jms eest.

Punkte ei ole võimalik rahaks vahetada.

Soovitame teil kasutada punktipakette, sest need on odavaim ja ühtlasi mugavaim makseviis Merkandis pakkumiste reklaamimiseks. Vali targalt – vali Merkandis enda vajadustele kohandatud punktipakett!

Milline on vastuste protsent?

Vastuse protsent näitab, kui paljudele ostjate esimestest sõnumitest müüja vastas. Arvesse võetakse ainult uue vestluse esimesi sõnumeid. Sama vestluse järgnevad sõnumid seda näitajat ei mõjuta.

 

Kuidas arvutatakse vastuste aega?

Keskmine vastuste aeg arvutatakse müüja vastuse põhjal esimesele sõnumile vestluses. Aega arvestatakse 7 päeva nädalas, 24 tundi ööpäevas. Ostja viimast sõnumit ei arvestata, välja arvatud juhul, kui see on tema esimene sõnum.

 

Millised on vastuste kiiruse määramise ajaläved?

Ajaläved on hulgimüüja profiilis avalikult nähtavad ja on järgmised:

Vastused kiiresti - kuni 6 tundi

Vastused väga kiiresti - kuni 10 tundi

Vastused kiiresti - kuni 24 tundi

Vastused aeglaselt - kuni 48 tundi

Vastused väga aeglaselt - üle 48 tunni

 

Millisest perioodist statistikat arvutatakse?

Kõik koefitsiendid loendatakse viimase 30 päeva jooksul.

 

Kui tihti statistikat uuendatakse?

Andmeid uuendatakse automaatselt iga 24 tunni järel.

 

Miks on oluline hoida vastuste statistikat kõrgel tasemel?

Vastustestatistika kõrgel tasemel hoidmine on müüjate jaoks ülioluline. Teenuse kvaliteedi parandamine loob ostjatega usalduse, julgustab neid teiega ühendust võtma ja suurendab tehingu lõpuleviimise võimalusi. Ostjad eelistavad teha koostööd hulgimüüjatega, kes vastavad sõnumitele kiiresti ja regulaarselt – see on oluline element otsustusprotsessis ja eduka müügi saavutamisel.


 

Kas vajate abi?

Liitu TASUTA uudiskirjaga – ole kursis!

Ära maga maha igapäevast teavet Merkandi uute toodete ja uudiste kohta. Alustamiseks saate registreerumisel sooduskoodi.