FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
19 Ülejäänud pakkide arv
Tere tulemast/ Tere päevast!

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Üle 100 000 rahuloleva kasutaja

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Abi ja näpunäited

Populaarsed teemad

Hulgimüüjad, tootjad, turustajad, kes otsivad oma kaupadele uusi turge, registreerivad Merkandi platvormil PREMIUM konto ja nende ettevõtte kontrollimise rahuldavate tulemuste puhul antakse neile võimalus teha pakkumisi ülejäävatele kaupadele, oksjonite, sarja lõppude, tarbijate poolt tagastatud kaupadele jne.. Väga oluline küsimus, millel on tohutu mõju kaupade kiirele müügile, on oma ettevõtte ja kaupade esitlemine Merkandi platvormil. Siin on mõned näpunäited, mis aitavad müüjatel saavutada suuremas koguses potentsiaalseis ostjaid ja seega müüki kiirendada:
1. Hästi kirjeldatud ettevõtte profiil Merkandi platvormil - tuleks hoolitseda selle eest, et hulgimüüja profiilile, mida Merkandil sisse loginud ostjad näevad, oleks lisatud kõik vajalikud andmed. Esiteks peaks see alati sisaldama kehtivaid kontaktandmeid. Soovitatav on esitada ettevõtte täielik aadress, vajadusel ka lao aadress, ettevõtte veebisaidi aadress ja kontaktisikute andmed - nimed, lauatelefoni numbrid, faksi number, mobiiltelefoni numbrid, e-posti aadressid, ettevõtte lahtiolekuajad või Skype'i kontod ja ka keel, milles antud isik saab klienti teenindada. Samuti on olulised andmed maksetingimuste ja kauba tarnetingimuste kohta - vahekaardil Minu konto - Lao andmed, peale ettevõtte ja kontaktandmete tuleks ära näidata ka pakutavad makseviisid ja tarneviis. Samuti tasub väljal Lisateave kirjeldada mõne lausega oma ettevõtja profiili, näidates ära tegevusalad, tootegrupid ja muu väärtusliku teabe, mis võib ettevõtet teistest müüjatest eristada.
2. Pakkumiste regulaarne postitamine - pakkumisi on soovitatav Merkandile postitada regulaarselt, vastavalt kavandatud ajakavale. Tuleb meeles pidada, et kliendid, kellega koostööd teeme või tahame lähiajal koostööd alustada, hindavad müüjaid, kes värskendavad oma sortimenti regulaarselt. Siin on raske mingid limiiti seada, kuid hulgimüüja sagedane portaali külastamine, mis avaldub uute pakkumiste näol, toob kaasa suurema ostjate huvi, kes on igapäevase uudiskirja kaudu Merkandi uutest toodetest informeeritud. Sõltuvalt pakutavast tootevalikust - peaksid need olema erinevad kaubad, mis tuleks postitada erinevates tööstusvaldkondades (loomulikult peab tööstusala valik kokku sobima pakutavate toodetega).
3. Toote nõuetekohane esitlus kuulutuses – põhimõtte kohaselt, et kõike on võimalik müüa, kui sellel on piisavalt kena pakend, peaksite hoolitsema toote, mida soovite müüa, üksikasjaliku kirjelduse eest. Heaks tavaks on kasutada kirjeldusi, mis on asjakohased, konkreetsed, selged, vigadeta, eesmärgile orienteeritud ja võimalikult objektiivsed. Kui tootel on defekte, ärge kartke neid kirjeldada - lõppude lõpuks jõuavad kasutatud, tagastatud või uuendatud kaubad samuti laia vastuvõtjate rühmani, kes otsivad sageli väiksemate või suuremate defektidega tooteid.
4. Oluliseimad elemendid heas pakkumise kirjelduses on selle pealkiri ja kauba kirjeldus - need peaksid olema asjakohaselt ja täpselt sõnastatud. Pealkirjas ei tasu kasutada üldiseid väljendeid nagu Müün soodsalt või Allahindlus nüüd!, selle asemel täpsustage, mida teil müüa on, sest üksnes sellisel juhul leiavad potentsiaalsed kliendid, kes otsivad Merkandi portaali otsingumootorit kasutades identset või sarnast toodet teie kuulutuse kohe. Pealkirjad peaksid sisaldama mõnda kõige olulisemat - teie kaupu kirjeldavat - märksõna, sh kaubamärgid, päritolu (kohtutäituri oksjonid, likvideeritavad kaubad, ülejäävad kaubad jne). Toote kirjeldus peaks andma ostjale tõelise pildi müüdavatest kaupadest. Esmalt peaks ära märkima toote/laoseisu eelised ja selle ostutingimuste eelised (nt täiendavad allahindlused suurema koguse saamisel, tasuta tarne EL-i piires üle teatava summa, näidiste saatmise võimalus jne). Kirjelduse järgmises osas on vaja mainida kauba võimalikke defekte (originaalpakendi puudumine, väiksemad kasutustunnused, tootmisdefektid jne). Pakkumise väga oluliseks osaks on kaupade fotod – peamine foto peaks toodet esitama võimalikult atraktiivselt, et portaali külastajate tähelepanu tõmmata. Parem oles asendada halli kasti või tühja kaubaaluse pilt pakkumise esemeks olevate toodete hea fotoga. Kataloogipiltide asemel on soovitatav paigutada kaupade tegelikud fotod, sest see suurendab täiendavalt kuulutuse usaldusväärsust.
5. Pakkumiste avaldamine erinevates keeltes - Merkandi portaali kasutatakse paljudes keeltes. Kõigis keeleversioonides tehtud pakkumised positsioneeritakse Google'i, Yandexi, Bingi ja Yahoo portaalidel. Kui müüja soovib oma pakkumisega jõuda võimalikult paljude võimalike ostjateni, peaks ta pärast asjakohase tõlke sisestamist (nt Google Translate abil) postitama oma kuulutes kõikides Merkandi portaalil olevates keeltes.

Peale oma ettevõtte registreerimisdokumentide üleslaadimist konto paneelil või nende dokumentide faksi või e-mailiga klienditeenindusse saatmist ja nende kontrollimist aktiveeritakse PREMIUM konto kasutajatel müümise võimalus. Teil on võimalik lisada piiramatu arv pakkumisi: Logige sisse Merkandisse ja minge oma konto alla. Konto administratiivpaneelis valige variant "Minu pakkumised". Peale selle valiku tegemist näete eelnevalt lisatud pakkumisi. Sinine "Lisa Pakkumine" nupp asub lehe ülemises osas ja selle valimisel tuleb täita viis alljärgnevat välja:
1. Toote informatsioon;
2. Pakkumise kehtivus;
3. Tellimus;
4. Pakkumise kirjeldus;
5. Makseviisid ja transport;
6. Pildid;
7. Meedia ja manused.

Väli
1. Täites ankeedi annate toote kohta nii palju informatsiooni kui võimalik, valides kategooria, alamkategooria ja toote grupi, kuhu me lisame toote (uue, kasutatud, kahjustatud, segu/ retourware, taastatud, outlet) ja toote päritolumaa (riigi, kus toode hetkel asub). See kategooria sisaldab ka endas selliseid välju nagu toote ID (toote sisemine tuvastamine), EAN ja TARIC koodid või isegi kaubamärk. Selleks, et potentsiaalsetel ostjatel oleks toodete otsimine lihtsam, tuleks jaemüüjatele pakkuda võimalikult palju detailset informatsiooni toote kohta. Seega kõik tärniga (*) märgitud väljad on kohustuslikud.
2. Tuleb otsustada pakkumise ligikaudne kehtivusaeg nagu näiteks: pakkumine on kehtiv 30 päeva või pakkumine kehtib kuni ... Peale seda aega muutub pakkumine arhiveerituks - koos informatsiooniga et pakkumine lisati X päeva tagasi. Selle taastamiseks kasuta Aktiveeri nuppu menüü loetelust. Väli
3. Lisame teisi andmeid toote kohta nagu näiteks: saadaolev kogus, minimaalne tellimus, mõõtühik milles toodet müüakse või toote hind. Sõltuvalt valitud väärtustest muutub väljade presentatsioon (näiteks valides "Hind kokkuleppel" kaovad väljad kuhu sisestada valuuta või ühikud). 
4. Me lisame pakkumise nime, sisu ja märksõnad. Individuaalsetel vahelehtedel saame täita samad väljad erinevates keeltes. Pea meeles, et valides poola, saksa või inglise versiooni, tuleb sul pakkumise nimi ja kirjeldus kirjutada vastavates keeltes nt poola, saksa ja inglise keeles. Süsteem saab automaatselt aru, mis keeles me tahame kuulutust avaldada täites automaatselt ära vahelehtedel olevad väljad. On tähtis, et lisatud kirjeldus ja pildid ei sisalda ettevõtte kontaktinformatsiooni (näiteks telefoni numbrit, e-maili aadressi, veebilehte, ettevõtte logo). Toote kirjelduses lisame ka märksõnad, mis iseloomustavad pakutavat toodet. 
5. Järgmises pakkumise faasis pakutakse infot olemasolevatest makseviisidest (ülekanne, sularaha, internetipõhine makse) ja kohale toomise meetodist (personaalne kogumine, siseriiklik transport, rahvusvaheline transport). Need väljad on valikulised, aga pidage meeles, et mida rohkem detaile, näiteks info kohaletoomise ja maksmisviiside kohta ning pildid, seda suurem huvi.  
6. Lisades tootest pilte, peame meeles pidame, et esimene lisatud fail on põhipilt ja paar pilti suuremas formaadis suurendavad kuulutuse atraktiivsust, mis omakorda suurendab tagasisidet! 
7. Kui tegemist on tuntud tootega, võib lisada toodet eksponeeriva või seda arvustava Youtube-i või Vimeo video aadressi, lisades selle Video URL väljale. Toote kirjeldusse saab ka lisada ühe manuse toote. Selleks võib näiteks olla tabel koos pakutavate toodetega, hinnakiri jne. (Lubatud failiformaadid on PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Suurus maksimaalselt 5 MB.)

Peale nõutud väljade täitmist saab pakkumise salvestada eskiisina (kui me ei soovi seda koheselt avalikustada vaid täidetud väljad lihtsalt salvestada), veebilehel avalikustada või avalikustada ja minna reklaamimisvõimalustesse, mis suurendavad pakkumise nähtavust.

Siin saavad huvirühmad valida erinevate reklaamimisvormide vahel:
- nädala kõige huvitavam pakkumine,
- parimad pakkumised Merkandis,
- esiletõstmine Merkandi pakkumiste nimekirjas,
- parim pakkumine valitud kategoorias,
- esiletõstmine valitud kategoorias.

Loetletud reklaamikulud kehtivad ühele keeleversioonile. Pakkumiste reklaamimine ei ole kohustuslik, aga see on kohane, kuna see tõstab pakkumise teiste seast esile.

Merkandi platvorm annab sulle võimaluse avalikustada limiteerimata koguses pakkumisi. Esitades pakkumisi potentsiaalsetele klientidele ja võimalust tutvuda sinu hulgimüügis pakutava sortimendiga - individuaalsete toodete ja ostu tingimustega. Teisisõnu, lisades reklaamile pakkumisi: pilt ja kirjeldus Merkandi veebilehel kõigis keeltes (seda on vaja tõlkida) tõstab huvi mitte ainult meie kasutajate seas vaid ka nende seas, kes pole veel seal ja kes on jõudnud Merkandi veebilehele kaupu otsides. On võimalik osta üks reklaamivõimalus, mille kaudu tõstetakse kuulutus esile. Selles valikus võid sa valida järgnevate reklaamimisvormide vahel: Merkandi nädala hitt - meie uuringute kohaselt on see kõige efektiivsem reklaamimise viis Merkandil, mida kuvatakse põhilehel suures formaadis 7 päeva. Parim pakkumine valitud kategoorias - pakkumise esiletõstmise vorm (vaheldumisi) kategoorialehel (pakkumine kuvatakse alati enne teiste pakkumiste loendit) 14 päeva. Esiletõstmine valitud kategoorias - lubab sul tõsta esile oma pakkumist ja kuvada seda valitud kategoorias esimesena 14 päeva. Esiletõstmine Merkandis - reklaamimise viis, mis tõstab pakkumise esile kollases toonis antud kategooria all. Aktiivne 30 päeva. Lisaks pakume veel kolme reklaamipaketti Merkandi platvormil, mis märkimisväärselt säästavad aega ja raha: MINI - pakett - sisaldab esiletõstmist Merkandis valitud kategoorias. Selle variandiga säästad 10%. MIDI - pakett sisaldab Merkandis esiletõstmist ja kõige ülemist kohta valitud kategoorias. Selle võimalusega säästad 20%. Tegemist on ka meie klientide poolt kõige tihedamini valitud paketiga. MAXI - pakett sisaldab nädala hitti Merkandis, esiletõstmist Merkandis ja kõige esimest pakkumist valitud kategoorias. Selle variandiga säästad kuni 30%. Pakutud paketid on aktiivsed samal ajaperioodil kui iga pakkumise jaoks eraldi ostetud üksikud pakkumised. Aga see pole veel kõik. Reklaamipaketid säästavad kuni 30% ja säästetud raha saab veel lisaks tõsta 30% võrra mitte makstes punktide eest. Rohkem infot siit: FAQ - Mis on Merkandi punktid ja milleks need on?

Meie platvorm on saadaval paljudes keeltes. See võimalus lubab igal müüjal panna oma pakkumine mitmesse keelde, aga tõlgitud tekst peab ühilduma platvormi selle keele versiooniga. Korrektse tõlke puudumine võib põhjustada pakkumise blokeerimise (rohkem põhjuseid pakkumise blokeerimiseks leiate: siin )

Pakkumiste kvaliteetne tõlkimine Merkandi platvormil mureküsimus igas keeleversioonis. Kui ostja tahab pakkumisi näha ainult poola keeles, kasutab ta poolakeelset versiooni. See tõlgitakse ka kõikidesse teistesse olemasolevatesse keeltesse. Hoolitsemine õige keele klassifikatsiooni eest ja pakkumiste kategoriseerimine on suur edasiminek potentsiaalsetele klientidele, kes aja jooksul hindavad meie lähenemist sellele probleemile.

Et lisada pakkumisi, siis peab neid tõlkima keelde, mis ühildub antud keeleversiooniga (täiendav teave). Selleks et pakkumine oleks Merkandi lehel nähtav antud keeleversioonis, peab tõlge olema Merkandi keeleversiooniga kooskõlas. Pakkumise tõlkimine igasse keelde lubab kindlasti hulgimüüjal jõuda suurema kasutajate grupini. Aga kui sa keelt ei tea, võid kasutada tööriistu, mis on internetis olemas, selleks on erinevad tõlke veebilehed. Teksti tõlkimine veebilehtede kaudu annab tihti väga arusaamatu ja kaootilise tulemuse, mis võib heidutada paljusid potentsiaalseid kliente. Seega, kui sa juba kasutad veebilehti tõlkimiseks pea meeles: kontrollige, et algses tõlkes pole vigu, näiteks kirjavigu - tõlkeprogrammil võib olla raskusi selliste sõnade tõlkimisega; selliseks tõlkeks ettevalmistatud tekst peaks sisaldama võimalikult vähe nimisõnu, tekst tuleks kirjutada lihtsas keeles, ilma keeruliste lauseteta; kontrollige, et tühikud on õigetes kohtades, kui sõnad on lühendatud, ei pea tõlkeprogramm neid ka tõlkima; vältige lühendeid. Tõlkeprogrammid on väga head tekstide tõlkijad inglise keelest igasse teise keelde. Seega on hea mõte valmistada ette sisu inglise keeles. Paljud meist, kes soovivad tõlkida pakkumist, panevad kiirelt kogu teksti tõlkeprogrammi. Tõlge on aga põhjalikum kui lisaks ülaltoodud näpunäidetele tõlgime ka lausehaaval, eriti pikema kirjelduse puhul. Kasutajatoe sõbralikkuse pärast soovitame kasutada järgnevaid tõlkeprogramme: Google Translate: "https://translate.google.pl/">https://translate.google.pl/ Bing Translate: "http://www.bing.com/ translator/> http://www.bing.com/translator/ Yandex Translator: https://translate.yandex.com/">https://translate.yandex.com/ Meie kogemuse põhjal: Parim tõlkeprogramm on Google Translate. Yandex Translator on parim itaalia ja inglise keele tõlkimiseks, kuigi on parem valida Google Translate ametlike dokumentide tõlkimiseks inglise keelest. Bing Translator on parim prantsuse ja kreeka keele tõlkimiseks.
Võib juhtuda, et peale meie veebilehele sisse logimist panete tähele, et mõned või kõik teie pakkumised on staatusega: Blokeeritud. Kohe tekib küsimus, et miks on teie pakkumine blokeeritud? Siin on 3 põhilist põhjust: Pakkumine sisaldab kontaktinfot - vastavalt pakkumise lisamise reeglitele pole lubatud nende sisusse, piltidesse ja manustesse panna kontaktinformatsiooni ja ettevõtte nime. On ka keelatud isiklike andmete ja muude andmete edastamine, mis võimaldavad registreerimata kasutajatel pakkumise kaudu ühendust võtta. Ei ole lubatud ettevõtte informatsiooni sisaldavate vesimärkide lisamine piltidele. Ärge lisage vesimärke. See on meie reeglite vastu. Pakkumine ei ole tõlgitud - pakkumist saab avalikustada igas meie platvormil olemasolevas keeles. Aga siiski, see peab olema tõlgitud keelde, mis ühildub valitud keeleversiooniga. Pakkumine on mõne eelmise pakkumise duplikaat - keelatud on duplikaatide tegemine. Igal pakkumisel peab olema unikaalne nimi ja kirjeldus. Duplikaatideks nimetatakse pakkumisi, kus väike osa sõnu kirjeldusest on muudetud. Näiteks lisades seerianumbri pealkirjale või lisades mõne sõna, mis ei muuda kirjelduse tähendust. See on keelatud. Pange tähele, duplikaat-pakkumised blokeeritakse koheselt. Enamasti me võtame kasutajaga ühendust, hoiatame neid pakkumisel tehtavate vigade eest ja soovitame optimaalseid lahendusi. Tuleb meeles pidada, et range lähenemisviis pakkumiste kontrollimisel ei ole meie huvides, see on vajadus, mis tuleb paljudest sisemistest ja välistest teguritest. Merkandi platvormil on meile väga tähtis kasutaja mugavus ja lihtsus. Mida mugavam see on ostjale, seda rohkem saavad pakkujad oma kaupu müüa.
KKK - Müüja ÜLDINE INFORMATSIOON:
1. Müügivõimaluse saavad ainult äriga tegelevad PREMIUM kasutajad. See aktiveeritakse peale ettevõtte registreerimisdokumentide saatmist, ilma lisatasudeta (originaaldokumentide koopiad).
2. Periood, mille käigus saad esitada oma pakkumisi on tihedalt seotud PREMIUM kontole ligipääsu perioodiga.
3. Juurdepääs pakkumistele pole võimalik, sest Merkandi võib kliendi registreerimise ajal või muul ajal tellimuse tühistada, näiteks turvalisuse kaalutlustel või ilma mingit põhjust avaldamata . (Kooskõlas punkt 2, lk 5 registreerimise ajal vastuvõetud tingimustel ja üldtingimustel).

MÜÜGIPAKKUMISTE LISAMISE EESKIRJAD:

1. Müügipakkumise sisus, piltidel ja manustes ei tohi esineda kontaktandmeid ega ettevõtte nime. Samuti on keelatud isikuandmete postitamine ja muude andmete postitamine, mis võimaldavad ettevõtet interneti abil leida. Vesimärgid piltidel on keelatud juhul, kui nad sisaldavad informatsiooni ettevõtte kohta.

2. Me aktsepteerime vaid hulgimüügi pakkumisi. Meil on õigus jaemüügi pakkumised ilma etteteavitamiseta kõrvaldada.

3. Me ei aktsepteeri toodete, eriti kaubamärkidega kaitstud toodetet koopiaid ja koopiate müügipakkumisi. Me jätame endale õiguse eemaldada sellised pakkumised ilma etteteavitamata ja meil on õigus küsida tõestust kauba originaalsuse kohta.

4. Nimekiri kaubagruppidest (Uus, Kasutatud, Kahjustatud, Taastatud, Outlet) peab vastama kirjeldusele Merkandi veebilehel: https://merkandi.ee/ware

5. Pakkumisi on võimalik avaldada igas olemasolevas Merkandi keeleversioonis. Sellisel juhul peab pakkuja tõlkima pakkumise sisu igasse keelde, kus ta soovib pakkumist avalikustada.

6. On keelatud avaldada duplikaatpakkumisi. Duplikaat tähendab ka pakkumist, mis on uuesti lisatud, kuid on sama sisuga kui eelmine. Sellised pakkumised blokeeritakse. Pakkumisi tuleks muuta neid kohandades.

7. Ostu ja teenuspakkumiste lisamine on keelatud. Ostupakkumisi saab avaldada ainult selleks ettenähtud osas. Sellised pakkumised eemaldatakse ilma ette teatamata.

8.Avaldamine on keelatud:

  • Sigarettide ja e-sigarettide ning tubakatoodetega seotud pakkumised
  • CBD toodetega seotud pakkumised
  • Alkoholi pakkumised
  • Toidukaupade pakkumised, mis on aegunud või tarbimiseks kõlbmatud.
  • Pakkumised aegunud kosmeetikatoodetele
  • Tulirelvade, laskemoona 

9. Merkandi jätab endale õiguse välistada või vähendada pakkumisi, mis sisaldavad tõsiseid keelevigu või ebapiisavat teavet.

10. Nõue avaldada pakkumine Merkandi platvormi pealehel on välistatud.

11. Merkandi jätab endale õiguse ilma põhjuset ja igal ajal pakkumisi eemaldada ja müüja kontole ligipääsu blokeerida.
Merkandi meeskond hoolitseb igapäevaselt spetsiaalselt müügi ja teie kuulutuste populaarsuse eest. Tänu sellele tõmbavad teie pakkumised ligi rohkem külastajaid ja jõuavad potentsiaalsete klientide seas veelgi kaugemale . Mida me täpselt teeme teie pakkumiste redigeerimisel? Pealkirja ja sisu täiustused - Me rafineerime teie pakkumise sisu, et see sisaldaks rohkem märksõnu, mille järgi ostjal oleks võimalik leida teie pakutavaid tooteid. Selle tegevuse eesmärk on ka sisu, õigekirja, teksti asetuse ja muu sellise korrigeerimine. Kaubamärgi täitmine - kui müüte kaubamärgiga kaupu, tuleb täita "Kaubamärgi" väli. Siis ilmub teie pakkumine selles pakkumiste nimekirjas, mis sisaldavad spetsiifilisi kaubamärke ja nii suureneb reklaami mõjusfäär. Kategooria lisamine/parandamine - valesti valitud kategooria vähendab oluliselt pakkumise nähtavust. Erinevate kaupade (nn segusid) sisaldavate pakkumiste korral suurendab nende lisamine paljudesse kategooriatesse nende haaret. Igasse menüüsse saate lisada kuni 3 kategooriat! Muud väiksed parandused - nt kaubamärgiteabe puudumine või puudulik teave toote kohta, need on ostjate jaoks olulised probleemid. Ülaltoodud muudatuste eesmärk on adresseerida nii paljusid potentsiaalseid kliente kui võimalik, suurendada ettevõtte usaldusväärsust professionaalselt koostatud pakkumiste abil ja esitatud kaubad külastajate silmis atraktiivseks muutmise teel. Kuidas tunda ära muudetud pakkumisi? Menüü nimekirjas ilmub staatuse juurde väike M ikoon (Aktiivne, Arhiveeritud, Visand), mis näitab, et menüüd on redigeeritud teie keeleversioonis. Individuaalsete tõlgete avamisel kuvatakse informatsioon selles keeleversioonis, milles pakkumist on muudetud. Selleks et muuta meie meeskonna poolt toimetatud pakkumisi, muutke ainult kõige tähtsamaid osi ja ärge avalikustage kogu eelnevat sisu. Mõned kasutajad kopeerivad oma teksti uuesti, kuid selle tagajärjel nad hävitavad meeskonna pingutused ja muutused ning vähendavad oma pakkumiste mõju. Usaldage meie spetsialiste - me oskame teha pakkumisi, mis garanteerivad kiire müügi. Minu pakkumist ei ole muudetud, miks? Meie meeskond muudab pakkumisi pidevalt, kuid nende suure hulga tõttu ei saa me kõigega tegeleda korraga. Seetõttu juhtub, et antud pakkumist kaasajastatakse ainult mõnes keeles, teistes mitte. Püüame neid lünki pidevalt täita. Kas ma saan taotleda oma pakkumise muutmist? Sellise taotluse saate esitada meie meeskonnale, püüame teha kõik endast oleneva, et teie pakkumist kiiresti muuta. Kahjuks ei saa me tagada, et iga taotlust täidetakse. Kuid see ei muuda asjaolu, et teeme kõik endast oleneva, et tegelda teie pakkumistega usaldusväärselt ja professionaalselt!
Merkandi platvormil on kõigil müüjatel võimalus oma pakkumisi reklaamida. Üksikasjad reklaamitüüpide, lehel paiknemise, väljanägemise ja väljalaske aja kohta leiate siit:  KKK - Kas ma saan oma tooteid Merkandis reklaamida? Pakkumiste ja sooduspakettide eest saab tasuda veebis, pangaülekandega või punktidega. Punktimakse valimisel on väga suured eelised: Kuni 30%-ne kokkuhoid kampaaniate ostmisel. Ostetud kampaaniate viivitamatu aktiveerimine ilma kogu veebiprotsessi läbimata. On 4 punktide komplekti: 50 punkti, pakett pakub 5% kokkuhoidu 100 punkti, pakett pakub 10% kokkuhoidu 200 punkti, pakett pakub 20% kokkuhoidu 400 punkti, pakett pakub 30% kokkuhoidu Punktide ostmise maksumus on välja toodud iga pakkumisega. Lisaks väärivad märkimist kaks olulist punkte puudutavat asjaolu. Punktidel pole aegumiskuupäeva. Need jäävad teie kontol saadavaks tähtajatult, isegi kui pikendate oma kontot pärast selle aegumist. Punkte saab pakkumiste reklaamimiseks kasutada ainult üksikute tutvustuste ja sooduspakettide kaudu, neid ei saa kasutada konto uuendamise, lisateenuste ostmise jms eest tasumiseks. Punktide vahetamine sularaha vastu pole võimalik. Soovitame kasutada punktipakette, kuna need on odavamad ja samal ajal soodsaimad makseviisid pakkumiste reklaamimisel Merkandis. Valige targalt - vali Merkandis oma vajadustele kohandatud punktide pakett!

Kas vajate abi?

Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.