Täname, et valisite Merkandi. Püüame pakkuda oma klientidele suurepäraseid teenuseid ja tooteid. Võtke hetk, et tutvuda meie tagasimaksepoliitikaga, mis kirjeldab meie teenuste ja tellimuste eest tagasimakseid puudutavaid nõudeid ja tingimusi.
1. Tagasimaksepoliitika ülevaade ja erandid
Merkandi järgib ranget tagasimakse põhimõtet nii ühekordsete teenuste kui ka liitumisplaanide puhul.
a. Erandid. Kui kliendil võib olla õigus raha tagasi saada, kehtivad järgmised erandid.
- Kui teenuseid pole Merkandi osutanud.
- Kui Merkandi on keeldunud teenuse teostamisest, välja arvatud müügioptsiooni aktiveerimisest keeldumine.
- Merkandi-poolsete tehniliste rikete korral, mis takistavad kliendil teenustele juurdepääsu või nende kasutamist.
b. Tagastamatu stsenaariumid: kliendil ei ole õigust raha tagasi saada järgmistes olukordades.
- Ühe osapoole või teenusepakkuja mittevastus mingil põhjusel, näiteks: vastuse puudumine sõnumile, saadetud tellimusele või ostupakkumisele.
- Probleemide ilmnemine mis tahes tehingus osaleva osapoolega.(Merkandi ei ole tehingutes vahendaja. Kõik pretensioonid tehingu poole vastu, tuleks lahendada otse hulgimüüja ja/või ostjaga)
- Kliendi meelemuutus pärast teenuste aktiveerimist.
- Pärast seda, kui klient on Merkandi teenuseid mis tahes viisil kasutanud, näiteks: pääsenud ligi tarnija kontaktandmetele, võtnud ühendust mistahes ettenähtud vahenditega, kasutanud kaubaotsingu teenust ja ei saanud oodatud tulemusi.
2. Tellimuse automaatne uuendamine
Mõned meie liitumisplaanid on seadistatud automaatseks arveldamiseks igakuiselt või kvartalipõhiselt. Nende pakettidega liitunud klientidelt võetakse tasu automaatselt vastavalt valitud arveldustsüklile. Siiski võite edaspidiste tasude vältimiseks oma tellimuse igal ajal enne järgmist arveldustsüklit tühistada. Pärast tühistamist on teil juurdepääs tellimusfunktsioonidele kuni praeguse arveldusperioodi lõpuni.
3. Tellimuse tühistamine
Klientidel on võimalus oma tellimus igal ajal oma juhtpaneelil tühistada. Kui otsustate oma tellimuse tühistada, on teil jätkuvalt juurdepääs oma Merkandi konto funktsioonidele kuni praeguse liitumisperioodi lõpuni. Pärast tellimisperioodi lõppu pole teil kontole enam juurdepääsu.
4. Blokeeritud või deaktiveeritud kontod
Pange tähele, et kui kasutajakonto on meie kasutustingimuste või eeskirjade rikkumise tõttu blokeeritud või deaktiveeritud, ei saa see raha tagasi saada.
5. Võtke meiega ühendust
Kõigi tagasimaksete, tühistamiste või liitumisküsimustega seotud küsimuste, murede või abi saamiseks võtke ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga. Meiega ühenduse võtmiseks külastage meie veebisaidi kontaktide jaotist.
6. Poliitikamuudatused
Merkandil on õigus käesolevat tagasimaksepoliitikat igal ajal muuta, täiendada või uuendada. Eeskirjade muudatused jõustuvad meie ametlikule veebisaidile postitamisel.
Meie teenuseid ostes või meie teenuseid tellides tunnistate ja nõustute järgima käesolevas tagasimaksepoliitikas kirjeldatud tingimusi.