WINTER SALE
-25%
Iga REGISTREERIMISE ja UUENDAMISE kohta
tutvustusi ei saa kombineerida
94 Ülejäänud pakkide arv

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Rohkem kui 45 000 rahulolevat kasutajat

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Abi ja näpunäited

Populaarsed teemad

Merkandi on rahvusvaheline hulgimüügi platvorm, mis ühendab hulgimüüjaid, turustajaid, importijaid ja eksportijaid sellistes valdkondades nagu müügiseeriate lõppostud ja -müügid, ladude ja tootmiste ülejäägid, klientide poolt tagastatud kaubad, peale liisingut tagastatud kaubad, kaubad peale ettevõtte likvideerimist ja lõpetamist jne. Meie platvorm tegutseb suurimatel Euroopa turgudel ja on saadaval paljudes keeltes. Ta annab sulle võimaluse kiirelt leida varustajaid kvaliteetse kauba ja madalamate hindadega ning vastuvõtjad, kes on huvitatud püsivast koostööst, varustades kaupa kaubaalustel või konteinerites. Hulgimüügi platvormina varustame oma kasutajaid progressiivse IT süsteemiga, mis võimaldab ettevõtte informatsiooni mugavat ja kiiret liikumist ning muudab sujuvamaks ostmise ja müümise protsessi. Kuidas? Me pakume erinevaid tööriistu, mis teevad ärikontaktide loomise nii Euroopas kui maailmas väga lihtsaks. Merkandis on kasutajatel ligipääs laialdasele toodete valikule ja tarnija kataloogidele, aga ka täpsemale otsingule. Oma kauba müümisest huvitatud hulgimüüjad ja turustajad panevad Merkandi platvormile kiiresti üles oma toote reklaamid ja kasutajad, kes on huvitatud kaupade ostmisest võtavad otse ühendust reklaamijaga, et kindlaks teha tellimuse detailid. Merkandi platvorm on peamiselt mõeldud hulgimüüjatele, tootjatele, müügiesindajatele, ekspordiga ja/või impordiga tegelevatele ettevõtetele, aga ka kohalike poodide omanikele, internetipoodidele ja inimestele, kes on seotud ukselt-uksele kauplemisega või müüvad kaupu turgudel ja hallides. Merkandi on väga populaarne kohtutäiturite ja suurte jaemüügikettide hulgas.
Merkandi kui hulgimüügi platvorm on rahvusvaheline turg, kus seeriate lõppmüügile, ülejääkidele, kohtutäiturite kaupadele, kaupluste likvideerimistele, tootmisruumidele ja muule sellisele spetsialiseerunud tarnijad kohtuvad üle kogu maailma. Platvorm pakub kõigile külastajatele täielikku ligipääsu hulgimüügipakkumistele, toote kirjeldustele, piltidele ja artliklite loetelule, mille müüjad lisasid need enne pakkumiste avalikustamist. Müüja kontaktandmed on ainult saadaval registreeritud ja sisselogitud Merkandi kasutajatele. Need, kellel on huvi tavapakkumistele, võivad ennast kirja panna tasuta infolehe saamiseks. Selleks et kontakteeruda müüjate või ostjatega peate end registreerima Merkandis kasutajaks. Registreerimise nupu alt leiate kahte tüüpi kontod: Standard konto PREMIUM konto Peale konto registreerimist ja aastase tellimuse tasumist saab tellija tellitud teenuste paki, mis on kättesaadav vastavalt tema valikutele. Standardkonto omajatel on ligipääs hulgimüügi andmebaasile ja nad saavad otse ühendust võtta valitud jaemüüjaga (e-maili või telefoni teel) kasutades kontaktinformatsooni detaile kuvatud pakkumise lehel. Sellisel viisil on võimalik otse müüjalt küsida küsimusi müüdavate kaupade kohta, korraldada kontroll/ inspektsioon, teha kindlaks tellimuse komplekteerimise detailid. PREMIUM konto omanikud, kes on on positiivselt verifitseeritud ja saanud müüja staatuse, saavad ligipääsu hulgimüügi andmebaasile, avalikustada pakkumisi Merkandis ja neil on ka müüja konto, kus nad saavad teha nii palju reklaami kui soovivad oma ülejääkidest, hüpoteegi väljaostuõiguse kaotusest või likvideerimistest saadud kaupadele. Pakkumistele lisaks on neil ligipääs veel ulatuslikumale hulgimüüjate profiilile. Kellel on soov osta eelnevalt välja pandud kaupu, saab luua otseseid ärikontakte müüjatega. Kõik meie platvormi kasutajad saavad loota meie kolleegide abile - meiega on võimalik kontakteeruda paljudes keeltes, me oleme saadaval e-maili ja telefoni teel viiel päeval nädalas.
Leida huvitavaid tooteid hea hinnaga on tihtipeale väljakutse, eriti, kui peame valima mitmete tuhandete toodete seast. Selle ülesande lihtsustamiseks oleme loonud põhjaliku otsingumootori. Peale Merkandi lehele sisenemist on lehe ülalosas olemas otsingumootor. Kasuta otsingumootorit kaupade ja hulgimüüjate otsimiseks. Lihtsalt sisesta otsingufraas ja kliki ikooni või kinnita ENTER nupuga. Peale seda sammu kuvatakse päringu tulemused brauseri alamlehel, kus neid on võimalik muuta vastavalt erinevatele kriteeriumitele.
Täpsem otsing pakub sulle järgmisi valikuid:
- otsing toote asukohariigi järgi,
- otsing tegevusala (kategooria) järgi;
- otsing tooterühmade järgi (lisateavet tooterühmade kohta leiate aadressilt https://merkandi.ee/ware);
- otsing fraaside järgi, kasutades pealkirja, kirjeldust ja märksõnu, mis on lisatud pakkumisse; Pidage meeles, mida rohkem parameetreid sisestate seda täpsemad on otsingu tulemused.
Täpsus tähendab siinkohal seda, et otsingu tulemus on korrektsem ja käib käsikäes vähendatud pakkumiste arvu kuvamisega. Seetõttu kasutage täpsemat otsingumootorit osavalt ja hoolikalt. Näide: Te soovime otsida energiajooki Red Bull. Sisestades Red Bull otsingusse saate meie kõik pakkumised kus on see fraas mainitud (pealkirjas, sisus ja/või märksõnades). Kuid kui me soovime vähendada huvitavate pakkumiste nimekirja kindla riigi piires nt Poolas, peame valima selle riigi, täpsema otsingu sätete alt, külje peal olevast (vasakust) menüüst. Täpsem otsing on Merkandis tähtis element, mis lubab sul leida pakkumisi täpselt ja mugavalt. Et huvitavate pakkumiste leidmist veelgi lihtsustada, kutsume teid tutvuma hulgimüüjate lemmikute hulka lisamise võimalusega ja pakkumise jälgimise funktsiooniga.
Kõik Merkandi makseviisid on nähtavad konto registreerimise viimasel sammul. Lühidalt, peale ankeedi täitmist ja "Registreerimise" nupule vajutamist liigute maksete lehele, kus on 3 punkti:
* Paypal - tänu sellele süsteemile saad teha kiire makse kaardiga või maksta otse oma Paypal kontolt.
* Internetipõhine makse, mis lubab kiirmakseid. Peale selle valiku valimist juhitakse teid järgmisele lehele, kus tuleb valida makseviisiks pank või kaart.
* Pangaülekanne - peale ülekande detailide ilmub ka prinditav vorm.
* Multisafepay internetipõhine makseviis - alternatiivne maksevõimalus Visa või Mastercard.

Regstreerimisel saate e-maili kinnituse, mis sisaldab endas makselinki kui ka allalaaditavat pro forma arvet, et saaksite makseviisidesse ükskõik mis ajal tagasi minna.
Merkandi platvormil olev standardpakkumine on võimalus osta PREMIUM konto. See konto avab lisavõimalusi nii müüjatele kui ka ostjatele. Kui hulgimüüjal on selline konto ja seega lisavõimalused pakkumiste avalikustamiseks, peab ta eelnevalt läbima kontrollprotsessi. Iga ettevõtte, kes proovib meie veebilehte aktiiselt kasutada läbib kontrolli, kus ta andmeid ja usaldusväärsust kontrollitakse. See on tähtis etapp. Hulgimüüjad saavad avaldada pakkumisi alles peale Merkandi läbiviidud kontrollprotsessi positiivse tulemuse saamist. Kontrollprotsess iseenesest võtab aega mitu tundi. Positiivse tulemuse põhjal on müüjal võimalus esitada nii oma ettevõtet kui ka kaupu, mida ta pakub. Samal ajal tuleks rõhutada, et ettevõtte põhipresentatsioon on registreeritud kasutajatele iga müügipakkumise kõrval platvormil alati nähtav. Lisaks sellele on enamus ettevõtet puudutavast infost kättesaadav eraldi kaardil "Hulgimüüjad". Kontrolliprotsessi esimene käegakatsutav kasu on selge signaal potentsiaalsetele ostjatele müüja loomuse ja standardite kohta. Teine oluline kasu on täielikult unikaalne võimalus avalikustada limiteerimatul hulgal pakkumisi. Hulgimüüja ei pea pakkumiste arvu kontrollima, midagi ümberarvutama või muretsema pakkumiste lisamise limiitide pärast. PREMIUM vahendajale Merkandis ei kehti ükski selline piirang. Limiteerimata koguses pakkumiste avaldamine on kehtiv kõigis platvormi keeleversioonides. See tähendab, et Merkandi PREMIUM vahendajana võite avaldada pakkumisi selles keeleversioonis, millega registreerusite kui ka teistes keeltes ilma lisa tasu maksmata! Ainus piirang - ja see teeb meie platvormi kasutamise ainult mugavamaks - on vajadus jälgida, et pakkumine platvormi poolakeelses versioonis peab olema kirjutatud poola keeles ja selleks, et reklaamida itaaliakeelses versioonis, peab tekst olema itaalia keeles jne. PREMIUM vahendajate pakkumisi avaldatakse erinevatel veebilehtedel ja Google-is, mis märkimisväärselt tõstab huvi hulgimüüja kauba vastu ja lõpuks viib suurenenud müügitulule. PREMIUM konto ostjatest kasutajatel avaneb võimalus saada laias valikus infot hulgimüüjate kohta ja samuti annab konto võimaluse vastata ja anda tagasisidet tehingu tulemustest või käigust reitingute näol. Need tagasisided on avalikustatud müüja veebilehel. Sellised arvamused on kättesaadavad ainult PREMIUM kasutajatele ja ainult nemad saavad neid redigeerida. Teiste kaupmeeste ja ostjate kommentaarid on suurepärane esmaste teadmiste allikas, mis pakub ülevaadet ostu tegelikust käigust ja kõigist sellega kaasnevatest asjaoludest. Tänu sellisele abivahendile saab PREMIUM kasutaja ilma vaevata valida tarnija nende inimeste tagasiside põhjal, kellel on juba olnud võimalus tarnijaga töötada.
Standard konto kasutajatel on õigus Merkandi platvormi veebilehte kasutada 12 kuud. Tellimusperioodi jooksul on Standard paketi kasutajal ligipääs kõigile hulgimüüjate kontaktdetailidele, kes pakuvad oma kaupa meie veebilehel. Olemas on iga müüja andmed ja kuvatud on ka keel, milles saab varustajaga suhelda. Kui hulgimüüjal on olemas oma veebileht, on võimalik selle aadress lisada aadress tema. See informatsioon on saadaval Standard konto registreeritud kasutajale. Siinkohal tuleks ära märkida, et pidevalt suurenev andmebaas meie platvormil ei tähenda, et Standard konto kasutajal suurenevad upgrade tasud. Ühekordne maksumus aastatellimuse näol annab neile ligipääsu hulgimüüjatele, kes eksisteerivad meie andmebaasis juba registreerumise päeval, aga ka neile kes registreeruvad hiljem, kuni konto viimase päevani. Kogu konto kestvuse aja saab registreeritud Standard konto kasutaja loota Merkandi klienditeeninduse abile ja tehnilisele toele.
Meie Merkandi platvorm pakub kahte tüüpi kontosid: Standard ja PREMIUM. Mõlema konto funktsioonid on seotud meie kasutajate tegevuse olemusega: Standard konto See konto on loodud suurele hulgale klientidele, kes läbi meie platvormi saavad kiire ja mugava ligipääsu usaldusväärsetele ja tõestatud hulgimüüjatele Euroopas, kes pakuvad kaubamärke ülejääkidest, likvideerimistest, partiide müügist, müügist ja oksjonitest. Igal Standard konto kasutajal on täielik ligipääs meie andmebaasile, kust on võimalik leida kõigi Merkandi platvormil oma tooteid müüvate müüjate detaile. Kontaktdetailid on olemas müüja profiilis - ettevõtte aadress, hulgimüügi aadress, faks, mobiiltelefoni numbrid, e-maili aadress ja hulgimüüja veebileht. Ostja saab kiirelt ja otse hulgimüüjaga ühendust võtta, kas seoses platvormil oleva pakkumisega või oma soove ja koostööpakkumist esitades. PREMIUM konto See konto on mõeldud kasutajatele, kes on huvitatud mitte ainult kauba ostmisest ja uute tarnijate leidmisest vaid ka kasutajatele, kes otsivad uusi ülejääkidest, likvideerimistest ja kohtutäituritest ülejäänud kaupade saajaid. PREMIUM konto pakub ligipääsu Merkandi edasimüüjate andmebaasile, aga see andmebaas sisaldab lisainformatsiooni, millele Standard konto omanikul pole ligipääsu. Selline lisainfo on: - Must nimekiri - see nimekiri koosneb ebausaldusväärsetest müüjatest, kes on toime pannud pettuse, inimesi ära kasutanud ja on ikka veel aktiivsed internetis, tihti muudetud nime all; - Kommenteerimise süsteem - see süsteem lubab PREMIUM konto kasutajatel anda tagasisidet Merkandi platvormil olevatele müüjatele, et hinnata nende usaldusväärsust ja professionaalsust. Teine ja väga tähtis PREMIUM konto funktsioon on müügivõimalus, mis on lubatud kõigile selle konto kasutajatele peale esitatud registreerimisdokumentide kontrolli. Kasutajal on võimalus kasutada mugavat paneeli, kus ta saab sisestada limiteerimata arvu pakkumis koos piltide ja manustega, samuti on tema käsutuses professionaalne müügisalong, mis sisaldab detailset informatsiooni kontakti ja ettevõtte profiili kohta.
Kõik registreerunud kasutajad Merkandi platvormil saavad loota professionaalse toele ja spetsialiseerunud töötajate abile meie klienditeeninduse keskuses. Kõikidest küsimustest seoses meie platvormiga, tehniliste probleemide või muude kliente puudutavate muredega saab märku anda järgmiste sidekanalite kaudu: telefoni teel Skype-i teel e-kirja kaudu Chatom Klienditugi on loomulikult siinses alas saadaval kõigis Merkandis esindatud keeltes. Meie spetsialistid on teie teeninduses esmaspäevast reedeni kella 9:00st kuni 17:00ni (CET). Me teeme endast kõik oleneva, et vastata teie e-kirjadele nii kiiresti kui võimalik. Me tavaliselt vastame sõnumitele, mis jõuavad meieni peale tööaega või väljaspool tööpäeva kõige kiiremini järgmiseks tööpäevaks. Peab meeles pidama, et me oleme inimesed ja võtame puhkuseid. Sellisel juhul saate meilt automaatse vastuse, millal teie keeleversiooni eest vastutav töötaja on saadaval. Me soovitame ka kontakteeruda teises keeles. Kui võimalik, proovime ka kontakteeruda klientidega, kes pole meile helistanud. Millal iganes pakkumine on peatatud, saadame teile asjakohast informatsiooni peatuse põhjuse ja kestvuse kohta. Selline sündmus postitatakse eelnevalt alamlehele "Kontaktid" ja seda igas keeles.
Igal Standard konto kasutajal on võimalus muuta oma konto PREMIUM-ks üks kõik millal tellimuse aja vältel.
Kõrgemale kontotüübile (Standardilt PREMIUM-le) ülemineku protseduur:
1. peab olema Standard konto, et pääseda kõrgemale kontotüübile;
2. peab sisse logima;
3. kasutajapaneeli põhilehel ilmub nupp - `Muuda konto tüüpi`, millele tuleb vajutada;
4. kuvatakse tellimuse detailid, mida tuleb kinnitada;
5. peale kinnitamist minge makse alamlehele;
6. peale makse tegemist ja peale ülekande postitamist muutub konto tüüp PREMIUM-ks.

Makseprobleemide korral palun võtke ühendust meie kliendtoega, mis on kättesaadav siin: Contact.
Iga kasutaja saab käibemaksuarve Merkandi platvormi teenuse tellimuse ostmise eest. Kuid palun pange tähele, et originaalset arvet ei aktiveerita enne makse saabumist meie kontole. Elektroonilised arved on täiesti vastuvõetavad ja vastavad meie riigis olevate regulatsioonidele. Aga kui soovite arvet paberkandjal, siis palun võtke ühendust meie klienditoega ning me saadame selle teie poolt sisestatud aadressile.
Kõige aktiivsematele kasutajatele, kes ootavad enamat ja otsivad parimaid pakkumisi, on reserveeritud spetsiaalne tsoon. Kasutajad leiavad siit spetsiaalselt valitud pakkumisi, mis ei pruugi avalikult olemas olla, näiteks selletõttu et: tootjaga on sõlmitud leping, mis keelab toodete avalikustamise; toote müük on mõnes riigis limiteeritud; kaupade hindu ei saa avalikustada; toode on kaubamärgiga, aga selle edasine turustamine on piiratud. Piirangud on enamjaolt kehtestatud kaubamärkide, tootjate või levitajate poolt ning ei ole läbiräägitavad, sellest tulenevalt ei saa tooteid, mille suhtes piiranguid kohaldatakse pakkuda avalikult olemasolevates müügikanalites. Merkandis oleme teadlikud hulgimüügi eripärast ja seega otsustasime luua spetsiaalse suletud tsooni, et kasutajatele vastu tulla. Ostjad, kes on huvitatud sellist tüüpi pakkumistest saavad ligipääsu spetsiaalsesse tsooni osta endale Kasutaja paneelist. Peale sissepääsu ostmist on kasutajal võimalik vaadata spetsiaalseid pakkumisi põhilehelt ja individuaalsete kategooriate alt. Sissepääs spetsiaalsesse tsooni on kehtiv 12 kuud alates ostu kuupäevast ja on tihedalt seotud konto kehtivusajaga. Müüjad, kellel on kaupa, mis vastab ühele ülal toodud tingimustest võivad avalikustada oma kaupa spetsiaalses tsoonis valides "Pakkumine nähtav ainult selekteeritud kasutajate grupile" koos sissepääsuga spetsiaalsesse tsooni pakkumiste avalikustamise vormis. Peale sellist avalikustamist on pakkumine nähtav ainult kasutajatele, kes on ostnud sissepääsu spetsiaalsesse tsooni. Kasutajad, kellel ei ole sissepääsu spetsiaalsesse tsooni võivad oma pakkumisi seal avalikustada. Spetsiaalne tsoon Merkandi platvormil on innovaatiline funktsioon nii ostjatele kui ka müüjatele. Ostjatel on ligipääs unikaalsetele pakkumistele, mida ei kuvata teistel veebilehtedel, samal ajal on müüjatel võimalus esitleda turustuspiirangutega kaupa ja võtta ühendust ostjatega, kes seda tüüpi tooteid otsivad. Tänu sellele on spetsiaalne tsoon täiuslik lisa kaupade pakkumise andmebaasis, sest müügipiirangute tõttu ei saa neid kaupu esitleda üldises korras olemasolevatel hulgimüügi veebilehtedel.
Platvormil olevad kommentaarid on postitatud ostjatelt müüjatele. Kommentaarid ja hinded võivad sinu äril aidata võita usaldust ja suurendada müüki või heidutada potsentsiaalseid kliente. Kuidas töötab Merkandi reitingu süsteem? Allpool on paar praktilist näpunäidet: Kuidas kommentaarid Merkandis toimivad? Igal ostjal on õigus avalikustada üks kommentaar ühe lõpuni viidud tehingu kohta. Kommentaar võib olla üks kolmest - positiivne, neutraalne või negatiivne. Esimese kahe puhul avalikustatakse kommentaar kohe ja hulgimüüjat teavitatakse sellest tema profiilil. Negatiivse kommentaari korral saadetakse see meie meeskonnale. Kui kommentaar on õigesti sõnastatud ja leiab kinnitust, et see on seotud antud tehinguga, liigitame kommentaari ootele. Sellest momendist alates on igal hulgimüüjal 7 päeva, et olukord ostjaga üle täpsustada. Kui ostja soovib selle aja jooksul kommentaari eemaldada, siis me eemaldame selle ja teavitame mõlemat poolt. Teisel juhul avalikustatakse kommentaar seitsme päeva pärast ja hulgimüüjat teavitatakse. Teine kommentaaride süsteemi element on müüja reiting neljas kategoorias: - kauba vastavus kirjeldusele, - kontakt müüjaga, - tarne aeg, - veokulud. Igat kategooriat saab hinnata ühest viieni. Seejärel arvutatakse kõigi hinnete keskmine ja kuvatakse müüja profiilis. Kas negatiivset kommentaari on võimalik oma profiililt eemaldada? Igat kommentaari on võimalik eemaldada kui ostja teatab, et vaidlus hulgimüüjaga on leidnud lahenduse. Teatud olukordades eemaldame kommentaarid ka siis, kui selgub et tehingut ei toimunud. Teistel juhtumitel me ei osale kommentaaridega seotud vaidlustes. Igal ostjal on võimalus jätta negatiivne kommentaar ja hulgimüüjal pole võimalik seda eemaldada (kui ainult ülaltoodud erandi korras). Maine hoidmine ja negatiivsete kommentaaride vältimine. Negatiivsed kommentaarid mõjuvad kahtlemata negatiivselt müügile ja klientide usaldusele. Meie soovime, et iga hulgimüüja saaks juba esimesest päevast alates vaid positiivseid kommentaare. On palju põhjusi, miks see on tähtis: - Positiivsed kommentaarid suurendavad müüja usaldusväärsust - negatiivsete kommentaaride saamisel vähendavad positiivsed kommentaarid selle mõjuvõimu ja võimaldavad säilitada head mainet - Suur hulk positiivseid kommentaare suurendab müüki. Kuidas julgustada ostjaid head tagasisidet jätma? Kedagi ei tohiks julgustada negatiivsete kommentaare postitada, aga positiivse kogemuse puhul ei ole ostjad tihti oma kogemuse ja vaatepunkti jagamisest huvitatud. Sellepärast soovitame hulgimüüjatele mitmeid viise, mis motiveerivad ostjaid positiivset tagasiside jätma: - allahindlus järgmis(t)ele tellimus(t)ele - kommentaari postitamisel lisatakse tellimusele kingitus - kvaliteetsemate kaupade pakkumine juba välja antud negatiivse kommentaari asendamiseks Mida teha kui ostja on postitanud ebaausa kommentaari? Kui kommentaar on ebaõiglane või pole mingil põhjusel tõsi, siis on igal müüjal võimalus sellele vastata. Sellisel juhul ilmub vastus müüja profiilis kommentaari alla, mis lubab potentsiaalsetel ostjatel tutvuda mõlema osapoole vaadetega tehingule ja annab võimaluse ennast kaitsta ebaausate ostjate eest. Tuleb mainida veel ühte tähtsat asja. Merkandi on platvorm, mis töötab paljudes riikides ja paljudes keeltes. Kui te saate kommentaari, siis hoolimata selle keelest tõlgivad meie eksperdid kommentaari kõikidesse platvormil olevatesse keeltesse. Sellisel viisil muutub hulgimüüja positiivne tagasiside ühes versioonis positiivseks reitinguks igas olemasolevas versioonis. Sama situatsioon on muidugi ka neutraalsete ja negatiivsete kommentaaridega. Me julgustame kõiki kasutama kommentaaride süsteemi, et premeerida hulgimüüjaid professionaalsete tehingute eest ja hoiatada teisi ebaausatet varustajatet eest. Kommentaarid ja müügi hindamine kliendi arvamusest lähtudes toob alati positiivseid tulemusi mõlemale tehingu osapoolele. Mind peteti, kas ma saan teha ka midagi muud peale negatiivse hinnangu andmist? Läbi edasimüüjate kontrolli, kauba audentsuse jälgimise ja kasutajate kommentaaride suurendame me märkimisväärselt tehingute turvalisust meie platvormil. Siiski on situatsioone, kus müüjad ei järgi lepingutingimusi. Sel võivad olla erinevad põhjused. Sellisel juhul peaks esimese sammuna ostja postitama negatiivse kommentaari müüja profiilile - tavaliselt piisab sellest, et tehing edukalt lõpuni viia. Kui kommentaar ei too oodatud tulemusi, siis peaks ostja teatama kohalikku politseijaoskonda. On tähtis omada erinevaid dokumente, mis näitavad tehingu kõiki faase. Lisateabe saamiseks sellel teemal, lugege meie juhendit tehingute heade tavade kohta. Et meie kasutajatevahelistes tehingutes ei osale, võivad kõik meie vaidluse lahendamise abinõud toimuda alles peale esitamise kinnituse vastuvõtmist.
Enne pakkumise avaldamist peab iga hulgimüüja läbima kontrollprotsessi. Kontrollimise eesmärk on turvalisemad tehingud. Lisaks kontrollime ka kaubamärgiga toodete pakkumisi, et kinnitada nende toodete autentsust ja päritolu.
Maailm liigub aina enam digitaliseerimise poole. Järk-järgult tekib rohkem ohtusid, üks kõige tavalisemaid on Phishing. Mis on Phishing? See on katse varastada andmeid kehastades ennast teise inimese, ettevõtte või institutsioonina. Siin on paar näidet, kuidas need skeemid töötavad: Phishing - sisselogimisandmete kasutamine läbi võltsitud veebilehe - kurjategijad loovad veebiliehest identse koopia. Seejärel saadavad nad e-kirju, kus nad kehastavad huvitatud kliente või ettevõtteid palvega sisselogida/ vaadata teatud pakkumist. Sellistel juhtudel tuleb ettevaatik olla. Kõige lihtsam viis sellise olukorra vältimiseks on vaadata aadressiriba peale sisselogimist. Kui see erineb merkandi.ee või mõnest muust merkandi domeenist, ei tohiks te sisse logida. Selle asemel minge Merkandi kodulehele ja teatage situatsioonist kohe klienditoele. Samuti tuleb märkida, et kurjategijad kasutavad sageli erinevat tüüpi trikke, et teha domeen võimalikult sarnaseks originaaliga. Näiteks: Merkondi.ee või merkandi.ee.nazovdomeny.com. Esimesel juhul näeme nimes trükiviga, millest võib kergelt mööda vaadata, teisel juhul ei ole sarnane alamdomeen, tegu pole Merkandi domeeniga. Phishing e-kirja kaudu - kurjategijad saadavad originaalile sarnastelt domeenidelt e-kirju, nõudes sisselogimise salasõna, dokumentide saatmist jne. Seejuures hoolitsevad nad detailide eest - nad saadavad sõnumeid kujul, mida kasutab teenuse pakkuja. Tihtilugu koos klienditeeninduse agendi allkirjaga. Enne tundlikku teavet küsivatele e-kirjadele vastamist kontrolliga alati saatjat - meie agendid kasutavad vaid merkandi aadresse - info@merkandi.domain. Need on vaid näited kahest kõige populaarsemast rünnakust. Neid on palju ja kõigil on oma variandid, mis olenevad kurjategijate loovusest ja nutikusest. Tänu suurenevale ohule oleme otsustanud kasutada proaktiivset lahendust kohustusliku kaheastmelise kontosse sisselogimise näol. Sisse logimisel küsitakse teilt peale nime ja salasõna sisestamist aktiveerimiskoodi, mis saadetakse teie e-posti aadressile. Sellisel viisil pole kurjategijal võimalik teie kontole logida isegi siis, kui kaotate oma sisselogimise info. Kas mul tõesti on seda vaja? Minu Merkandi kontol pole midagi huvitavat. Paljud inimesed arvavad ekslikult, et kurjategijad pole huvitatud nende kontost. See pole nii kahel põhjusel: Kui olete edasimüüja, siis teie konto võib sisaldada tundlikku informatsiooni nagu klientide ja tehingute andmed. Kurjategija saab nende andmete kaudu luua uue rünnaku või väljapressimise. Tuleb märkida, et ka GDPR-i vastavad sätted kohustavad igat ettevõtjat andma andmeid parimal võimalikul viisil. Teie kontot saab kasutada teiste inimeste rünnakute koordineerimiseks. Kurjategija saab teie kontolt saata informatsiooni ja sõnumeid teie klientidele. Nii on näiteks võimalik avaldada pakkumisi ja seejärel küsida huvitatud osapooltelt maksmist tellimuse eest nende pakutud kontole. Kuigi teie otseselt inimesi sellisel viisil ei peta, kaotab teie ettevõte mainet ja võivad tekkida ka probleemid seadusega, sest niikaua kui asi pole selgunud, peetakse teid selleks , kes klientidelt raha välja pettis. Minu andmed on varastatud, mida peaksin tegema? Teatage sellest viivitamatult Merkandi klienditeenindusele, muutke oma Merkandi konto parooli ja veenduge, et keegi pole teie konto seadetes teie e-posti aadressi muutnud. Kui kasutate parooli mujal Merkandisse sisselogimiseks - muutke seda ka nendes kohtades. Oluline märkus Kaheetapiline sisselogimine ei paku kindlat kaitset, see on täiendav turvalisus, mis suurendab kaitset, kuid ei taga 100% turvalisust. See raskendab teie kontole häkkimist ja varastatud andmetega sisselogimist, kuid on olemas andmepüügiviise (phishing), mis varastavad ka kinnituskoodi, nii et peaksite endiselt kontrollima võimalike andmepüügipettusi saitidel, kuhu logite. Merkandi meeskond töötab pidevalt andmete ja kasutajakontode turvamise nimel, tutvustades uusi funktsioone.
Kõrgetasemelise klienditeeninduse pakkumine on väga hea äritava, eriti jaemüüjatele. Üks kõige tavalisemaid vigu hulgimüügis on ostajatelt/ müüjatelt tulevatele teadetele vastamata jätmine. Selleks, et tagada kõrgekvaliteetilist teenust, hoolitseme sõnumitele vastamise statistika eest. Seega, kui teie paneelis on vastamata sõnumeid, võite meilt hakata e-kirju saama. Miks me seda teeme? Lugemata kirjadest teada andmiseks - mõnikord juhtub, et kirjad satuvad rämpsposti ja te ei pane seda isegi tähele. Meie tagame, et te ei jäta ühtegi teadet vahele. Juhtida tähelepanu headele äritavadele - paljud inimesed ei ole teadlikud, et uudistele mittevastamine võib nende äri negatiivselt mõjutada. Selgitame, miks sõnumitele vastamine on nii oluline. Müügi suurendamiseks - kui te kirjale täna ei vasta, siis kasutaja ei pruugi nädala pärast teie pakkumisest olla huvitatud. Müügi maksimeerimiseks peate kõigile vastama. Miks on see oluline? Kujutage ette, et juhite ettevõtet. Klient siseneb ja küsib küsimuse. Kui tihti oled sattunud olukorda, kus müüja teeskleb, et ei näe klienti? Sa ei ole poes sellise olukorraga kokku puutunud, miks peaks see olema veebipoes teisiti? Seega mitte midagi kirjutamisest on alati parem vastata, et meid ei huvita või ei, aitäh! See lühike tekst võtab vaid paar sekundit, kuid klient ei heitu, et keegi pole vastanud. Kas me saame vastust nõuda? Me ei saa, kuid meie eesmärk on kasutajaid teavitada ja reageerimist suurendada. Me ei saa sundida teid vastama, aga me võtame alati ühendust kui teil on vastamata sõnumeid. Kui me ei saa teilt vastust, siis me võtame uuesti ühendust. Kui me teilt kahe nädala jooksul vastust ei saa, siis me jätame endale õiguse müüja valiku teie kontol välja lülitada.

Veebiohud muutuvad üha levinumaks ja andmepüügi pettused ühe kavalamaks. Saate aga oma veebiturvalisust märkimisväärselt suurendada, pidades meeles mõnda põhireeglit: Merkandi ei küsi teilt e-posti ega muude teenuste jaoks kunagi oma kasutajakonto parooli ega muud parooli; Veenduge alati, et logite sisse merkandi domeeni (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) ja et sisselogimisleht on kinnitatud sertifikaadiga; Kontrollige alati, kas saadud sõnum saadeti õigest domeenist (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr jne). Me ei saada kunagi sõnumeid teistelt aadressidelt; Kui kahtlete saadud sõnumi ehtsuses, võtke kohe ühendust meie klienditoega. Võimalusel saatke meile kinnitamiseks sõnum e-posti aadressile info@merkandi.ee. Kui olete andmepüügi ohver, teatage sellest kohe meie meeskonnale. Mis on andmepüük ja kuidas see toimib? Andmepüük on katse varastada andmeid, milles kurjategija esindab ettevõtet või muud isikut. Sellistes olukordades sisaldavad saadetud sõnumid tavaliselt teavet konto blokeerimise, teatud funktsioonide deaktiveerimise, tellimuse maksmata jätmise jms kohta ning koosneb viitest toimingu täitmisel. See link viib tavaliselt lehele, mis on identne originaaliga, kuid tegelikult on see lihts+G37alt koopia täiesti teisel aadressil. See sait nõuab tavaliselt sisselogimist ja varastab meie teabe sel viisil. Sellise lehe näide on toodud allpool:


Kuidas seda vältida?
Kontrollige domeeni. Kui domeen erineb merkandist (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com jne), siis ärge logige sisse! Veenduge, et Interneti-ühendus oleks krüptitud - aadressi vasakus servas peaks olema lukk kehtiva sertifikaadiga. Kui brauser teatab teile, et leht pole turvaline - ärge logige sisse!


Sisestasin võltsveebisaidil sisselogimisandmed, mida peaksin nüüd tegema?
Teatage kohe meie kliendikeskusele, kes annab teile nõu, kuidas edasi tegutseda. Samuti soovitame teil võtta järgmised sammud:

  • Muutke oma Merkandi konto parool.
  • Kui olete sama parooli kasutanud ka teistes portaalides või veebilehtedel, soovitame seda muuta.
  • Logi välja teistest seanssidest, teistes seadmetes.

Tagamaks võimalikult suurt haaret ja potentsiaalsete klientide arvu, tõlgitakse kõik Merkandis avaldatud pakkumised automaatselt. Toimimispõhimõte on lihtne – pakkumist avaldades täidab müüja kirjeldused neis keeltes, milles ta suudab seda teha, samas kui kõigi teiste keelte puhul valmivad tõlked automaatselt 24 tunni jooksul.

Automaattõlgetest loobumine

Võtsime selle funktsiooni kasutusele kasutajate arvukate taotluste ja küsimuste tõttu. Seega, kui olete Merkandis müüja ja te mingil põhjusel ei soovi, et teie pakkumisi muudes keeltes automaatselt avaldataks, võtke lihtsalt ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga, et pakkumiste automaatse tõlkimise võimalus välja lülitada. Kui see puudutab ainult ühte pakkumist, siis piisab, kui valida pakkumiste nimekirjas redigeerimisväli ning eemaldada pealkiri, kirjeldus ja sildid keelest, mida soovid tühistada. Pärast muudatuste salvestamist automaatne tõlge kustutatakse.

Pakkumiste automaatse tõlkimise eelised

Aja edenedes muutub kauplemine lihtsamaks ja lihtsamaks. Kaubandus teiste riikidega, eriti Euroopa Liidu piires, on muutunud äärmiselt lihtsaks. Seetõttu oleme olenemata päritoluriigist kaupa otsivate ostjate ootustele vastamiseks ning uusi müügiturge otsivate müüjate toetamiseks loonud pakkumiste automaattõlke funktsionaalsuse. Pakkumised tõlgitakse parima kvaliteedi ja tulemuste tagamiseks selliste tööriistade abil nagu Google Translate, Yandex ja DeepL.

 

Kas vajate abi?

Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.

Tellides meie uudiskirja, nõustute oma isikuandmete töötlemisega turunduslikel eesmärkidel.