Turu parim platvorm
Platvorm
nr 1 turul

Abi ja näpunäited

Populaarsed teemad

Merkandi on rahvusvaheline hulgimüügi platvorm, mis ühendab hulgimüüjaid, turustajaid, importijaid ja eksportijaid sellistes valdkondades nagu müügiseeriate lõppostud ja -müügid, ladude ja tootmiste ülejäägid, klientide poolt tagastatud kaubad, peale liisingut tagastatud kaubad, kaubad peale ettevõtte likvideerimist ja lõpetamist jne. Meie platvorm tegutseb suurimatel Euroopa turgudel ja on saadaval paljudes keeltes. Ta annab sulle võimaluse kiirelt leida varustajaid kvaliteetse kauba ja madalamate hindadega ning vastuvõtjad, kes on huvitatud püsivast koostööst, varustades kaupa kaubaalustel või konteinerites. Hulgimüügi platvormina varustame oma kasutajaid progressiivse IT süsteemiga, mis võimaldab ettevõtte informatsiooni mugavat ja kiiret liikumist ning muudab sujuvamaks ostmise ja müümise protsessi. Kuidas? Me pakume erinevaid tööriistu, mis teevad ärikontaktide loomise nii Euroopas kui maailmas väga lihtsaks. Merkandis on kasutajatel ligipääs laialdasele toodete valikule ja tarnija kataloogidele, aga ka täpsemale otsingule. Oma kauba müümisest huvitatud hulgimüüjad ja turustajad panevad Merkandi platvormile kiiresti üles oma toote reklaamid ja kasutajad, kes on huvitatud kaupade ostmisest võtavad otse ühendust reklaamijaga, et kindlaks teha tellimuse detailid. Merkandi platvorm on peamiselt mõeldud hulgimüüjatele, tootjatele, müügiesindajatele, ekspordiga ja/või impordiga tegelevatele ettevõtetele, aga ka kohalike poodide omanikele, internetipoodidele ja inimestele, kes on seotud ukselt-uksele kauplemisega või müüvad kaupu turgudel ja hallides. Merkandi on väga populaarne kohtutäiturite ja suurte jaemüügikettide hulgas.

Merkandi on rahvusvaheline hulgikaubandusplatvorm, mis koondab likvideerimisaktsiate, pankrotivarude, üleliigsete aktsiate jms ostjaid ja müüjaid üle maailma. Igal külastajal on Merkandi pakkumistele täielik ligipääs, kuid hulgimüüjate kontaktandmete vaatamiseks peab ta kas oma kasutajakontole sisse logima või looma uue. Samuti pakume võimalust liituda meie igapäevase uudiskirjaga, mis sisaldab viimaseid pakkumisi. Meie uudiskirjaga liitumine on tasuta.

Hulgimüüjatega ühenduse võtmise võimaluse saamiseks peate looma konto Merkandis. Saate valida kahte erinevat tüüpi kasutajakontode vahel: STANDARD ja PREMIUM. Loomulikult võimaldavad need mõlemad Teil ligi pääseda müüjate kontaktandmetele ning nende omaduste kohta lisateabe saamiseks minge lihtsalt meie veebisaidi jaotisesse REGISTREERIMINE.

Kui olete konto loonud ja liitumistasu maksnud, aktiveeritakse teie kasutajakonto ja see jääb aktiivseks üheks aastaks.

STANDARD kasutajatel on juurdepääs hulgimüüjate andmebaasile ja nad saavad nendega otse ühendust võtta. Lisaks andmebaasile on nende pakkumiste juures ära toodud ka hulgimüüjate kontaktandmed, nii et kasutajad saavad nendega ühendust võtta Merkandis olevaid pakkumisi vaadates.

PREMIUM-i kasutajatel on lisaks hulgimüüjate kontaktandmetele juurdepääs ka hulgimüüjate arvamustele ja tarnijate mustale nimekirjale. Lisaks on Merkandis toodete pakkumise alustamiseks vaja PREMIUM-kontot. See funktsioon on saadaval ainult nendele ettevõtetele, kes läbivad meie kinnitusprotseduuri. Pärast kontrollimist saab kasutaja pakkumisi loetleda ning tema ettevõtte profiil on teistele Merkandi kasutajatele kättesaadav.

Lisaküsimuste korral võtke meie klienditeeninduse meeskonnaga ühendust.

Leida huvitavaid tooteid hea hinnaga on tihtipeale väljakutse, eriti, kui peame valima mitmete tuhandete toodete seast. Selle ülesande lihtsustamiseks oleme loonud põhjaliku otsingumootori. Peale Merkandi lehele sisenemist on lehe ülalosas olemas otsingumootor. Kasuta otsingumootorit kaupade ja hulgimüüjate otsimiseks. Lihtsalt sisesta otsingufraas ja kliki ikooni või kinnita ENTER nupuga. Peale seda sammu kuvatakse päringu tulemused brauseri alamlehel, kus neid on võimalik muuta vastavalt erinevatele kriteeriumitele.
Täpsem otsing pakub sulle järgmisi valikuid:
- otsing toote asukohariigi järgi,
- otsing tegevusala (kategooria) järgi;
- otsing tooterühmade järgi (lisateavet tooterühmade kohta leiate aadressilt https://merkandi.ee/ware);
- otsing fraaside järgi, kasutades pealkirja, kirjeldust ja märksõnu, mis on lisatud pakkumisse; Pidage meeles, mida rohkem parameetreid sisestate seda täpsemad on otsingu tulemused.
Täpsus tähendab siinkohal seda, et otsingu tulemus on korrektsem ja käib käsikäes vähendatud pakkumiste arvu kuvamisega. Seetõttu kasutage täpsemat otsingumootorit osavalt ja hoolikalt. Näide: Te soovime otsida energiajooki Red Bull. Sisestades Red Bull otsingusse saate meie kõik pakkumised kus on see fraas mainitud (pealkirjas, sisus ja/või märksõnades). Kuid kui me soovime vähendada huvitavate pakkumiste nimekirja kindla riigi piires nt Poolas, peame valima selle riigi, täpsema otsingu sätete alt, külje peal olevast (vasakust) menüüst. Täpsem otsing on Merkandis tähtis element, mis lubab sul leida pakkumisi täpselt ja mugavalt. Et huvitavate pakkumiste leidmist veelgi lihtsustada, kutsume teid tutvuma hulgimüüjate lemmikute hulka lisamise võimalusega ja pakkumise jälgimise funktsiooniga.
Kõik Merkandi makseviisid on nähtavad konto registreerimise viimasel sammul. Lühidalt, peale ankeedi täitmist ja "Registreerimise" nupule vajutamist liigute maksete lehele, kus on 3 punkti:
* Paypal - tänu sellele süsteemile saad teha kiire makse kaardiga või maksta otse oma Paypal kontolt.
* Internetipõhine makse, mis lubab kiirmakseid. Peale selle valiku valimist juhitakse teid järgmisele lehele, kus tuleb valida makseviisiks pank või kaart.
* Pangaülekanne - peale ülekande detailide ilmub ka prinditav vorm.
* Multisafepay internetipõhine makseviis - alternatiivne maksevõimalus Visa või Mastercard.

Regstreerimisel saate e-maili kinnituse, mis sisaldab endas makselinki kui ka allalaaditavat pro forma arvet, et saaksite makseviisidesse ükskõik mis ajal tagasi minna.

PREMIUM konto on Merkandi kauplemisplatvormi lipulaev. Seda tüüpi liikmelisuse funktsioonid on väga kasulikud nii ostjatele kui ka müüjatele.

Müüjate jaoks on kõige olulisem võimalus loomulikult oma tooteid Merkandis noteerida. Selle võimaluse aktiveerimiseks peab inimene meile esmalt saatma oma ettevõtte dokumendid. Iga potentsiaalse müüja jaoks on kõige olulisem saata meile ettevõtte kõige värskemad dokumendid, sest kohe pärast nende kättesaamist alustame kontrolli protseduuri. Ilmselgelt võimaldab ainult kontrolli positiivne tulemus aktiveerida liikme müügivõimalused.

Enamasti võtab kinnitamise protseduur aega paar tundi, kuid mõnikord võib kuluda isegi 2-3 tööpäeva. Peamiselt vajame ettevõtte käibemaksu-/maksukohustuslasena registreerimise tõendit ja ettevõtte registreerimise dokumenti.

Positiivse kinnituse tulemusena luuakse müüjale oma ettevõtte profiil ja ta saab hakata Merkandis pakkumisi noteerima. Pidage meeles, et ettevõtte profiili saavad vaadata ainult teised platvormi liikmed. Selle lühiversiooni esitletakse kohe pakkumiste kõrval ning täismahus leiad hulgimüüjate andmebaasist (Merkandi kodulehe rubriik “Hulgimüük”).

1. Peamine eelis on asjaolu, et ettevõte on noteeritud teiste meie poolt kontrollitud ettevõtete hulgas.
2. Teine võimalus on lisada Premium-kontole 50 pakkumist
3.Iga müüja suudab loetleda pakkumised kõigis Merkandi keeleversioonides. See valik on samuti tasuta. Ainus oluline asi selle funktsiooni juures on asjaolu, et kui soovite loetleda pakkumise muus Merkandikeelses versioonis, peate selle sellesse keelde tõlkima, st kui soovite loetleda oma pakkumise itaaliakeelses versioonis, tuleb see kõigepealt itaalia keelde tõlkida.
4. Merkandis loetletud pakkumisi reklaamitakse teistel veebisaitidel. Lisaks reklaamime pakkumisi ka Google'i otsingutulemustes. See parandab oluliselt reageerimissagedust ja suurendab hulgimüüja müügimahtu.
5.PREMIUM liikmetel on juurdepääs ka arvamuste süsteemile. Ostjana saate seejärel teha tehingust konkreetse hulgimüüjaga lühikokkuvõtte ja lugeda teiste kasutajate arvamusi hulgimüüjate kohta.
6. Arvamuste süsteemile on juurdepääs ainult PREMIUM-i liikmetel.
7. Arvamused on hulgimüüjate kohta väga oluline teadmiste allikas. Need on loetletud otse teiste ostjate poolt, kes on Merkandi liikmed. Need võivad olla kasulikud lõpliku otsuse tegemisel teatud hulgimüüjalt toodete ostmisel, samuti toovad nad välja mõne olulise teabe hulgimüüjate kohta.

Standard konto kasutajatel on õigus Merkandi platvormi veebilehte kasutada 12 kuud. Tellimusperioodi jooksul on Standard paketi kasutajal ligipääs kõigile hulgimüüjate kontaktdetailidele, kes pakuvad oma kaupa meie veebilehel. Olemas on iga müüja andmed ja kuvatud on ka keel, milles saab varustajaga suhelda. Kui hulgimüüjal on olemas oma veebileht, on võimalik selle aadress lisada aadress tema. See informatsioon on saadaval Standard konto registreeritud kasutajale. Siinkohal tuleks ära märkida, et pidevalt suurenev andmebaas meie platvormil ei tähenda, et Standard konto kasutajal suurenevad upgrade tasud. Ühekordne maksumus aastatellimuse näol annab neile ligipääsu hulgimüüjatele, kes eksisteerivad meie andmebaasis juba registreerumise päeval, aga ka neile kes registreeruvad hiljem, kuni konto viimase päevani. Kogu konto kestvuse aja saab registreeritud Standard konto kasutaja loota Merkandi klienditeeninduse abile ja tehnilisele toele.

Merkandi hulgikaubandusplatvorm pakub Youtile kahte põhitüüpi kasutajakontot: STANDARD ja PREMIUM. Mõlema omadused on tihedalt seotud kasutajate vajaduste ja nõudmistega.

STANDARD konto

See konto on loodud neile kasutajatele, kes vajavad lihtsat ja mugavat ligipääsu Euroopa kontrollitud tavatoodete ja likvideerimisvarude hulgimüüjatele, rea lõpp-varudele, pankrotivarudele ja ülevarudele. STANDARD kasutajal on täielik juurdepääs hulgimüüjate andmebaasile, kust ta leiab Merkandi hulgimüüjate kontaktandmed. Kõik need kontaktandmed leiate hulgimüüja profiilist ning need hõlmavad ettevõtte aadressi, lao aadressi, telefonide ja mobiiltelefonide numbreid, e-posti aadresse ja hulgimüüja veebisaidi URL-i. Ostjal on seega võimalik hulgimüüjaga kiiresti suhelda ja temalt konkreetse pakkumise kohta küsida, saata tema enda päring või muu äriettepanek.

PREMIUM konto
Seda tüüpi kontot saavad kasutada nii hulgimüügitoodete ostjad kui ka müüjad, sulgemisvarud, üleliigsed laovarud ja tühjendusvarud. Nii nagu STANDARD konto, annab PREMIUM teile juurdepääsu ka hulgimüüjate andmebaasile, kuid see sisaldab ka lisateavet, mis pole STANDARD kasutajatele saadaval.
See lisateave sisaldab järgmist:
- Hulgimüüjate must nimekiri – pettuse või kuritarvitamise toime pannud ebausaldusväärsete hulgimüüjate nimekiri. Enamik neist otsib endiselt aktiivselt uusi ohvreid Internetist muudetud ettevõtete nimede all.
- Arvamuste süsteem - PREMIUM-i kasutajad saavad lisada arvamusi hulgimüüjate kohta ja hinnata nendega tehtavaid tehinguid, sealhulgas nende usaldusväärsust ja professionaalsuse taset.

PREMIUM konto teine ​​väga oluline funktsioon on pakkumiste noteerimise võimalus Merkandis. Müügivõimalused on saadaval neile PREMIUM-i liikmetele, kes kontrollivad meiega oma ettevõtteid. Pärast kontrollimist saab kasutaja intuitiivse ja hõlpsasti kasutatava funktsiooni "Lisa pakkumine" abil pakkumisi loetleda. Iga pakkumise puhul saab kasutaja üles laadida ka pilte ja faile. Lõpuks antakse igale müüjale professionaalne müügisalong, kus ostjad saavad vaadata üksikasjalikku teavet tema ettevõtte kohta, sealhulgas oma müügiosakonna kontaktandmeid.

Kõik registreerunud kasutajad Merkandi platvormil saavad loota professionaalse toele ja spetsialiseerunud töötajate abile meie klienditeeninduse keskuses. Kõikidest küsimustest seoses meie platvormiga, tehniliste probleemide või muude kliente puudutavate muredega saab märku anda järgmiste sidekanalite kaudu: telefoni teel Skype-i teel e-kirja kaudu Chatom Klienditugi on loomulikult siinses alas saadaval kõigis Merkandis esindatud keeltes. Meie spetsialistid on teie teeninduses esmaspäevast reedeni kella 9:00st kuni 17:00ni (CET). Me teeme endast kõik oleneva, et vastata teie e-kirjadele nii kiiresti kui võimalik. Me tavaliselt vastame sõnumitele, mis jõuavad meieni peale tööaega või väljaspool tööpäeva kõige kiiremini järgmiseks tööpäevaks. Peab meeles pidama, et me oleme inimesed ja võtame puhkuseid. Sellisel juhul saate meilt automaatse vastuse, millal teie keeleversiooni eest vastutav töötaja on saadaval. Me soovitame ka kontakteeruda teises keeles. Kui võimalik, proovime ka kontakteeruda klientidega, kes pole meile helistanud. Millal iganes pakkumine on peatatud, saadame teile asjakohast informatsiooni peatuse põhjuse ja kestvuse kohta. Selline sündmus postitatakse eelnevalt alamlehele "Kontaktid" ja seda igas keeles.
Igal Standard konto kasutajal on võimalus muuta oma konto PREMIUM-ks üks kõik millal tellimuse aja vältel.
Kõrgemale kontotüübile (Standardilt PREMIUM-le) ülemineku protseduur:
1. peab olema Standard konto, et pääseda kõrgemale kontotüübile;
2. peab sisse logima;
3. kasutajapaneeli põhilehel ilmub nupp - `Muuda konto tüüpi`, millele tuleb vajutada;
4. kuvatakse tellimuse detailid, mida tuleb kinnitada;
5. peale kinnitamist minge makse alamlehele;
6. peale makse tegemist ja peale ülekande postitamist muutub konto tüüp PREMIUM-ks.

Makseprobleemide korral palun võtke ühendust meie kliendtoega, mis on kättesaadav siin: Contact.
Iga kasutaja saab käibemaksuarve Merkandi platvormi teenuse tellimuse ostmise eest. Kuid palun pange tähele, et originaalset arvet ei aktiveerita enne makse saabumist meie kontole. Elektroonilised arved on täiesti vastuvõetavad ja vastavad meie riigis olevate regulatsioonidele. Aga kui soovite arvet paberkandjal, siis palun võtke ühendust meie klienditoega ning me saadame selle teie poolt sisestatud aadressile.
Kõige aktiivsematele kasutajatele, kes ootavad enamat ja otsivad parimaid pakkumisi, on reserveeritud spetsiaalne tsoon. Kasutajad leiavad siit spetsiaalselt valitud pakkumisi, mis ei pruugi avalikult olemas olla, näiteks selletõttu et: tootjaga on sõlmitud leping, mis keelab toodete avalikustamise; toote müük on mõnes riigis limiteeritud; kaupade hindu ei saa avalikustada; toode on kaubamärgiga, aga selle edasine turustamine on piiratud. Piirangud on enamjaolt kehtestatud kaubamärkide, tootjate või levitajate poolt ning ei ole läbiräägitavad, sellest tulenevalt ei saa tooteid, mille suhtes piiranguid kohaldatakse pakkuda avalikult olemasolevates müügikanalites. Merkandis oleme teadlikud hulgimüügi eripärast ja seega otsustasime luua spetsiaalse suletud tsooni, et kasutajatele vastu tulla. Ostjad, kes on huvitatud sellist tüüpi pakkumistest saavad ligipääsu spetsiaalsesse tsooni osta endale Kasutaja paneelist. Peale sissepääsu ostmist on kasutajal võimalik vaadata spetsiaalseid pakkumisi põhilehelt ja individuaalsete kategooriate alt. Sissepääs spetsiaalsesse tsooni on kehtiv 12 kuud alates ostu kuupäevast ja on tihedalt seotud konto kehtivusajaga. Müüjad, kellel on kaupa, mis vastab ühele ülal toodud tingimustest võivad avalikustada oma kaupa spetsiaalses tsoonis valides "Pakkumine nähtav ainult selekteeritud kasutajate grupile" koos sissepääsuga spetsiaalsesse tsooni pakkumiste avalikustamise vormis. Peale sellist avalikustamist on pakkumine nähtav ainult kasutajatele, kes on ostnud sissepääsu spetsiaalsesse tsooni. Kasutajad, kellel ei ole sissepääsu spetsiaalsesse tsooni võivad oma pakkumisi seal avalikustada. Spetsiaalne tsoon Merkandi platvormil on innovaatiline funktsioon nii ostjatele kui ka müüjatele. Ostjatel on ligipääs unikaalsetele pakkumistele, mida ei kuvata teistel veebilehtedel, samal ajal on müüjatel võimalus esitleda turustuspiirangutega kaupa ja võtta ühendust ostjatega, kes seda tüüpi tooteid otsivad. Tänu sellele on spetsiaalne tsoon täiuslik lisa kaupade pakkumise andmebaasis, sest müügipiirangute tõttu ei saa neid kaupu esitleda üldises korras olemasolevatel hulgimüügi veebilehtedel.
Platvormil olevad kommentaarid on postitatud ostjatelt müüjatele. Kommentaarid ja hinded võivad sinu äril aidata võita usaldust ja suurendada müüki või heidutada potsentsiaalseid kliente. Kuidas töötab Merkandi reitingu süsteem? Allpool on paar praktilist näpunäidet: Kuidas kommentaarid Merkandis toimivad? Igal ostjal on õigus avalikustada üks kommentaar ühe lõpuni viidud tehingu kohta. Kommentaar võib olla üks kolmest - positiivne, neutraalne või negatiivne. Esimese kahe puhul avalikustatakse kommentaar kohe ja hulgimüüjat teavitatakse sellest tema profiilil. Negatiivse kommentaari korral saadetakse see meie meeskonnale. Kui kommentaar on õigesti sõnastatud ja leiab kinnitust, et see on seotud antud tehinguga, liigitame kommentaari ootele. Sellest momendist alates on igal hulgimüüjal 7 päeva, et olukord ostjaga üle täpsustada. Kui ostja soovib selle aja jooksul kommentaari eemaldada, siis me eemaldame selle ja teavitame mõlemat poolt. Teisel juhul avalikustatakse kommentaar seitsme päeva pärast ja hulgimüüjat teavitatakse. Teine kommentaaride süsteemi element on müüja reiting neljas kategoorias: - kauba vastavus kirjeldusele, - kontakt müüjaga, - tarne aeg, - veokulud. Igat kategooriat saab hinnata ühest viieni. Seejärel arvutatakse kõigi hinnete keskmine ja kuvatakse müüja profiilis. Kas negatiivset kommentaari on võimalik oma profiililt eemaldada? Igat kommentaari on võimalik eemaldada kui ostja teatab, et vaidlus hulgimüüjaga on leidnud lahenduse. Teatud olukordades eemaldame kommentaarid ka siis, kui selgub et tehingut ei toimunud. Teistel juhtumitel me ei osale kommentaaridega seotud vaidlustes. Igal ostjal on võimalus jätta negatiivne kommentaar ja hulgimüüjal pole võimalik seda eemaldada (kui ainult ülaltoodud erandi korras). Maine hoidmine ja negatiivsete kommentaaride vältimine. Negatiivsed kommentaarid mõjuvad kahtlemata negatiivselt müügile ja klientide usaldusele. Meie soovime, et iga hulgimüüja saaks juba esimesest päevast alates vaid positiivseid kommentaare. On palju põhjusi, miks see on tähtis: - Positiivsed kommentaarid suurendavad müüja usaldusväärsust - negatiivsete kommentaaride saamisel vähendavad positiivsed kommentaarid selle mõjuvõimu ja võimaldavad säilitada head mainet - Suur hulk positiivseid kommentaare suurendab müüki. Kuidas julgustada ostjaid head tagasisidet jätma? Kedagi ei tohiks julgustada negatiivsete kommentaare postitada, aga positiivse kogemuse puhul ei ole ostjad tihti oma kogemuse ja vaatepunkti jagamisest huvitatud. Sellepärast soovitame hulgimüüjatele mitmeid viise, mis motiveerivad ostjaid positiivset tagasiside jätma: - allahindlus järgmis(t)ele tellimus(t)ele - kommentaari postitamisel lisatakse tellimusele kingitus - kvaliteetsemate kaupade pakkumine juba välja antud negatiivse kommentaari asendamiseks Mida teha kui ostja on postitanud ebaausa kommentaari? Kui kommentaar on ebaõiglane või pole mingil põhjusel tõsi, siis on igal müüjal võimalus sellele vastata. Sellisel juhul ilmub vastus müüja profiilis kommentaari alla, mis lubab potentsiaalsetel ostjatel tutvuda mõlema osapoole vaadetega tehingule ja annab võimaluse ennast kaitsta ebaausate ostjate eest. Tuleb mainida veel ühte tähtsat asja. Merkandi on platvorm, mis töötab paljudes riikides ja paljudes keeltes. Kui te saate kommentaari, siis hoolimata selle keelest tõlgivad meie eksperdid kommentaari kõikidesse platvormil olevatesse keeltesse. Sellisel viisil muutub hulgimüüja positiivne tagasiside ühes versioonis positiivseks reitinguks igas olemasolevas versioonis. Sama situatsioon on muidugi ka neutraalsete ja negatiivsete kommentaaridega. Me julgustame kõiki kasutama kommentaaride süsteemi, et premeerida hulgimüüjaid professionaalsete tehingute eest ja hoiatada teisi ebaausatet varustajatet eest. Kommentaarid ja müügi hindamine kliendi arvamusest lähtudes toob alati positiivseid tulemusi mõlemale tehingu osapoolele. Mind peteti, kas ma saan teha ka midagi muud peale negatiivse hinnangu andmist? Läbi edasimüüjate kontrolli, kauba audentsuse jälgimise ja kasutajate kommentaaride suurendame me märkimisväärselt tehingute turvalisust meie platvormil. Siiski on situatsioone, kus müüjad ei järgi lepingutingimusi. Sel võivad olla erinevad põhjused. Sellisel juhul peaks esimese sammuna ostja postitama negatiivse kommentaari müüja profiilile - tavaliselt piisab sellest, et tehing edukalt lõpuni viia. Kui kommentaar ei too oodatud tulemusi, siis peaks ostja teatama kohalikku politseijaoskonda. On tähtis omada erinevaid dokumente, mis näitavad tehingu kõiki faase. Lisateabe saamiseks sellel teemal, lugege meie juhendit tehingute heade tavade kohta. Et meie kasutajatevahelistes tehingutes ei osale, võivad kõik meie vaidluse lahendamise abinõud toimuda alles peale esitamise kinnituse vastuvõtmist.
Maailm liigub aina enam digitaliseerimise poole. Järk-järgult tekib rohkem ohtusid, üks kõige tavalisemaid on Phishing. Mis on Phishing? See on katse varastada andmeid kehastades ennast teise inimese, ettevõtte või institutsioonina. Siin on paar näidet, kuidas need skeemid töötavad: Phishing - sisselogimisandmete kasutamine läbi võltsitud veebilehe - kurjategijad loovad veebiliehest identse koopia. Seejärel saadavad nad e-kirju, kus nad kehastavad huvitatud kliente või ettevõtteid palvega sisselogida/ vaadata teatud pakkumist. Sellistel juhtudel tuleb ettevaatik olla. Kõige lihtsam viis sellise olukorra vältimiseks on vaadata aadressiriba peale sisselogimist. Kui see erineb merkandi.ee või mõnest muust merkandi domeenist, ei tohiks te sisse logida. Selle asemel minge Merkandi kodulehele ja teatage situatsioonist kohe klienditoele. Samuti tuleb märkida, et kurjategijad kasutavad sageli erinevat tüüpi trikke, et teha domeen võimalikult sarnaseks originaaliga. Näiteks: Merkondi.ee või merkandi.ee.nazovdomeny.com. Esimesel juhul näeme nimes trükiviga, millest võib kergelt mööda vaadata, teisel juhul ei ole sarnane alamdomeen, tegu pole Merkandi domeeniga. Phishing e-kirja kaudu - kurjategijad saadavad originaalile sarnastelt domeenidelt e-kirju, nõudes sisselogimise salasõna, dokumentide saatmist jne. Seejuures hoolitsevad nad detailide eest - nad saadavad sõnumeid kujul, mida kasutab teenuse pakkuja. Tihtilugu koos klienditeeninduse agendi allkirjaga. Enne tundlikku teavet küsivatele e-kirjadele vastamist kontrolliga alati saatjat - meie agendid kasutavad vaid merkandi aadresse - [email protected]. Need on vaid näited kahest kõige populaarsemast rünnakust. Neid on palju ja kõigil on oma variandid, mis olenevad kurjategijate loovusest ja nutikusest. Tänu suurenevale ohule oleme otsustanud kasutada proaktiivset lahendust kohustusliku kaheastmelise kontosse sisselogimise näol. Sisse logimisel küsitakse teilt peale nime ja salasõna sisestamist aktiveerimiskoodi, mis saadetakse teie e-posti aadressile. Sellisel viisil pole kurjategijal võimalik teie kontole logida isegi siis, kui kaotate oma sisselogimise info. Kas mul tõesti on seda vaja? Minu Merkandi kontol pole midagi huvitavat. Paljud inimesed arvavad ekslikult, et kurjategijad pole huvitatud nende kontost. See pole nii kahel põhjusel: Kui olete edasimüüja, siis teie konto võib sisaldada tundlikku informatsiooni nagu klientide ja tehingute andmed. Kurjategija saab nende andmete kaudu luua uue rünnaku või väljapressimise. Tuleb märkida, et ka GDPR-i vastavad sätted kohustavad igat ettevõtjat andma andmeid parimal võimalikul viisil. Teie kontot saab kasutada teiste inimeste rünnakute koordineerimiseks. Kurjategija saab teie kontolt saata informatsiooni ja sõnumeid teie klientidele. Nii on näiteks võimalik avaldada pakkumisi ja seejärel küsida huvitatud osapooltelt maksmist tellimuse eest nende pakutud kontole. Kuigi teie otseselt inimesi sellisel viisil ei peta, kaotab teie ettevõte mainet ja võivad tekkida ka probleemid seadusega, sest niikaua kui asi pole selgunud, peetakse teid selleks , kes klientidelt raha välja pettis. Minu andmed on varastatud, mida peaksin tegema? Teatage sellest viivitamatult Merkandi klienditeenindusele, muutke oma Merkandi konto parooli ja veenduge, et keegi pole teie konto seadetes teie e-posti aadressi muutnud. Kui kasutate parooli mujal Merkandisse sisselogimiseks - muutke seda ka nendes kohtades. Oluline märkus Kaheetapiline sisselogimine ei paku kindlat kaitset, see on täiendav turvalisus, mis suurendab kaitset, kuid ei taga 100% turvalisust. See raskendab teie kontole häkkimist ja varastatud andmetega sisselogimist, kuid on olemas andmepüügiviise (phishing), mis varastavad ka kinnituskoodi, nii et peaksite endiselt kontrollima võimalike andmepüügipettusi saitidel, kuhu logite. Merkandi meeskond töötab pidevalt andmete ja kasutajakontode turvamise nimel, tutvustades uusi funktsioone.
Kõrgetasemelise klienditeeninduse pakkumine on väga hea äritava, eriti jaemüüjatele. Üks kõige tavalisemaid vigu hulgimüügis on ostajatelt/ müüjatelt tulevatele teadetele vastamata jätmine. Selleks, et tagada kõrgekvaliteetilist teenust, hoolitseme sõnumitele vastamise statistika eest. Seega, kui teie paneelis on vastamata sõnumeid, võite meilt hakata e-kirju saama. Miks me seda teeme? Lugemata kirjadest teada andmiseks - mõnikord juhtub, et kirjad satuvad rämpsposti ja te ei pane seda isegi tähele. Meie tagame, et te ei jäta ühtegi teadet vahele. Juhtida tähelepanu headele äritavadele - paljud inimesed ei ole teadlikud, et uudistele mittevastamine võib nende äri negatiivselt mõjutada. Selgitame, miks sõnumitele vastamine on nii oluline. Müügi suurendamiseks - kui te kirjale täna ei vasta, siis kasutaja ei pruugi nädala pärast teie pakkumisest olla huvitatud. Müügi maksimeerimiseks peate kõigile vastama. Miks on see oluline? Kujutage ette, et juhite ettevõtet. Klient siseneb ja küsib küsimuse. Kui tihti oled sattunud olukorda, kus müüja teeskleb, et ei näe klienti? Sa ei ole poes sellise olukorraga kokku puutunud, miks peaks see olema veebipoes teisiti? Seega mitte midagi kirjutamisest on alati parem vastata, et meid ei huvita või ei, aitäh! See lühike tekst võtab vaid paar sekundit, kuid klient ei heitu, et keegi pole vastanud. Kas me saame vastust nõuda? Me ei saa, kuid meie eesmärk on kasutajaid teavitada ja reageerimist suurendada. Me ei saa sundida teid vastama, aga me võtame alati ühendust kui teil on vastamata sõnumeid. Kui me ei saa teilt vastust, siis me võtame uuesti ühendust. Kui me teilt kahe nädala jooksul vastust ei saa, siis me jätame endale õiguse müüja valiku teie kontol välja lülitada.

Veebiohud muutuvad üha levinumaks ja andmepüügi pettused ühe kavalamaks. Saate aga oma veebiturvalisust märkimisväärselt suurendada, pidades meeles mõnda põhireeglit: Merkandi ei küsi teilt e-posti ega muude teenuste jaoks kunagi oma kasutajakonto parooli ega muud parooli; Veenduge alati, et logite sisse merkandi domeeni (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) ja et sisselogimisleht on kinnitatud sertifikaadiga; Kontrollige alati, kas saadud sõnum saadeti õigest domeenist (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr jne). Me ei saada kunagi sõnumeid teistelt aadressidelt; Kui kahtlete saadud sõnumi ehtsuses, võtke kohe ühendust meie klienditoega. Võimalusel saatke meile kinnitamiseks sõnum e-posti aadressile [email protected]. Kui olete andmepüügi ohver, teatage sellest kohe meie meeskonnale. Mis on andmepüük ja kuidas see toimib? Andmepüük on katse varastada andmeid, milles kurjategija esindab ettevõtet või muud isikut. Sellistes olukordades sisaldavad saadetud sõnumid tavaliselt teavet konto blokeerimise, teatud funktsioonide deaktiveerimise, tellimuse maksmata jätmise jms kohta ning koosneb viitest toimingu täitmisel. See link viib tavaliselt lehele, mis on identne originaaliga, kuid tegelikult on see lihts+G37alt koopia täiesti teisel aadressil. See sait nõuab tavaliselt sisselogimist ja varastab meie teabe sel viisil. Sellise lehe näide on toodud allpool:


Kuidas seda vältida?
Kontrollige domeeni. Kui domeen erineb merkandist (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com jne), siis ärge logige sisse! Veenduge, et Interneti-ühendus oleks krüptitud - aadressi vasakus servas peaks olema lukk kehtiva sertifikaadiga. Kui brauser teatab teile, et leht pole turvaline - ärge logige sisse!


Sisestasin võltsveebisaidil sisselogimisandmed, mida peaksin nüüd tegema?
Teatage kohe meie kliendikeskusele, kes annab teile nõu, kuidas edasi tegutseda. Samuti soovitame teil võtta järgmised sammud:

  • Muutke oma Merkandi konto parool.
  • Kui olete sama parooli kasutanud ka teistes portaalides või veebilehtedel, soovitame seda muuta.
  • Logi välja teistest seanssidest, teistes seadmetes.

Tagamaks võimalikult suurt haaret ja potentsiaalsete klientide arvu, tõlgitakse kõik Merkandis avaldatud pakkumised automaatselt. Toimimispõhimõte on lihtne – pakkumist avaldades täidab müüja kirjeldused neis keeltes, milles ta suudab seda teha, samas kui kõigi teiste keelte puhul valmivad tõlked automaatselt 24 tunni jooksul.

Automaattõlgetest loobumine

Võtsime selle funktsiooni kasutusele kasutajate arvukate taotluste ja küsimuste tõttu. Seega, kui olete Merkandis müüja ja te mingil põhjusel ei soovi, et teie pakkumisi muudes keeltes automaatselt avaldataks, võtke lihtsalt ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga, et pakkumiste automaatse tõlkimise võimalus välja lülitada. Kui see puudutab ainult ühte pakkumist, siis piisab, kui valida pakkumiste nimekirjas redigeerimisväli ning eemaldada pealkiri, kirjeldus ja sildid keelest, mida soovid tühistada. Pärast muudatuste salvestamist automaatne tõlge kustutatakse.

Pakkumiste automaatse tõlkimise eelised

Aja edenedes muutub kauplemine lihtsamaks ja lihtsamaks. Kaubandus teiste riikidega, eriti Euroopa Liidu piires, on muutunud äärmiselt lihtsaks. Seetõttu oleme olenemata päritoluriigist kaupa otsivate ostjate ootustele vastamiseks ning uusi müügiturge otsivate müüjate toetamiseks loonud pakkumiste automaattõlke funktsionaalsuse. Pakkumised tõlgitakse parima kvaliteedi ja tulemuste tagamiseks selliste tööriistade abil nagu Google Translate, Yandex ja DeepL.

 

Kas vajate abi?

Liitu TASUTA uudiskirjaga – ole kursis!

Ära maga maha igapäevast teavet Merkandi uute toodete ja uudiste kohta. Alustamiseks saate registreerumisel sooduskoodi.