Kõik registreerunud kasutajad Merkandi platvormil saavad loota professionaalse toele ja spetsialiseerunud töötajate abile meie klienditeeninduse keskuses. Kõikidest küsimustest seoses meie platvormiga, tehniliste probleemide või muude kliente puudutavate muredega saab märku anda järgmiste sidekanalite kaudu: telefoni teel Skype-i teel e-kirja kaudu Chatom Klienditugi on loomulikult siinses alas saadaval kõigis Merkandis esindatud keeltes. Meie spetsialistid on teie teeninduses esmaspäevast reedeni kella 9:00st kuni 17:00ni (CET). Me teeme endast kõik oleneva, et vastata teie e-kirjadele nii kiiresti kui võimalik. Me tavaliselt vastame sõnumitele, mis jõuavad meieni peale tööaega või väljaspool tööpäeva kõige kiiremini järgmiseks tööpäevaks. Peab meeles pidama, et me oleme inimesed ja võtame puhkuseid. Sellisel juhul saate meilt automaatse vastuse, millal teie keeleversiooni eest vastutav töötaja on saadaval. Me soovitame ka kontakteeruda teises keeles. Kui võimalik, proovime ka kontakteeruda klientidega, kes pole meile helistanud. Millal iganes pakkumine on peatatud, saadame teile asjakohast informatsiooni peatuse põhjuse ja kestvuse kohta. Selline sündmus postitatakse eelnevalt alamlehele "Kontaktid" ja seda igas keeles.