FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
21 Ülejäänud pakkide arv
Tere tulemast/ Tere päevast!

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Üle 100 000 rahuloleva kasutaja

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Kommenteerimissüsteem Merkandi kohta

Platvormil olevad kommentaarid on postitatud ostjatelt müüjatele. Kommentaarid ja hinded võivad sinu äril aidata võita usaldust ja suurendada müüki või heidutada potsentsiaalseid kliente. Kuidas töötab Merkandi reitingu süsteem? Allpool on paar praktilist näpunäidet: Kuidas kommentaarid Merkandis toimivad? Igal ostjal on õigus avalikustada üks kommentaar ühe lõpuni viidud tehingu kohta. Kommentaar võib olla üks kolmest - positiivne, neutraalne või negatiivne. Esimese kahe puhul avalikustatakse kommentaar kohe ja hulgimüüjat teavitatakse sellest tema profiilil. Negatiivse kommentaari korral saadetakse see meie meeskonnale. Kui kommentaar on õigesti sõnastatud ja leiab kinnitust, et see on seotud antud tehinguga, liigitame kommentaari ootele. Sellest momendist alates on igal hulgimüüjal 7 päeva, et olukord ostjaga üle täpsustada. Kui ostja soovib selle aja jooksul kommentaari eemaldada, siis me eemaldame selle ja teavitame mõlemat poolt. Teisel juhul avalikustatakse kommentaar seitsme päeva pärast ja hulgimüüjat teavitatakse. Teine kommentaaride süsteemi element on müüja reiting neljas kategoorias: - kauba vastavus kirjeldusele, - kontakt müüjaga, - tarne aeg, - veokulud. Igat kategooriat saab hinnata ühest viieni. Seejärel arvutatakse kõigi hinnete keskmine ja kuvatakse müüja profiilis. Kas negatiivset kommentaari on võimalik oma profiililt eemaldada? Igat kommentaari on võimalik eemaldada kui ostja teatab, et vaidlus hulgimüüjaga on leidnud lahenduse. Teatud olukordades eemaldame kommentaarid ka siis, kui selgub et tehingut ei toimunud. Teistel juhtumitel me ei osale kommentaaridega seotud vaidlustes. Igal ostjal on võimalus jätta negatiivne kommentaar ja hulgimüüjal pole võimalik seda eemaldada (kui ainult ülaltoodud erandi korras). Maine hoidmine ja negatiivsete kommentaaride vältimine. Negatiivsed kommentaarid mõjuvad kahtlemata negatiivselt müügile ja klientide usaldusele. Meie soovime, et iga hulgimüüja saaks juba esimesest päevast alates vaid positiivseid kommentaare. On palju põhjusi, miks see on tähtis: - Positiivsed kommentaarid suurendavad müüja usaldusväärsust - negatiivsete kommentaaride saamisel vähendavad positiivsed kommentaarid selle mõjuvõimu ja võimaldavad säilitada head mainet - Suur hulk positiivseid kommentaare suurendab müüki. Kuidas julgustada ostjaid head tagasisidet jätma? Kedagi ei tohiks julgustada negatiivsete kommentaare postitada, aga positiivse kogemuse puhul ei ole ostjad tihti oma kogemuse ja vaatepunkti jagamisest huvitatud. Sellepärast soovitame hulgimüüjatele mitmeid viise, mis motiveerivad ostjaid positiivset tagasiside jätma: - allahindlus järgmis(t)ele tellimus(t)ele - kommentaari postitamisel lisatakse tellimusele kingitus - kvaliteetsemate kaupade pakkumine juba välja antud negatiivse kommentaari asendamiseks Mida teha kui ostja on postitanud ebaausa kommentaari? Kui kommentaar on ebaõiglane või pole mingil põhjusel tõsi, siis on igal müüjal võimalus sellele vastata. Sellisel juhul ilmub vastus müüja profiilis kommentaari alla, mis lubab potentsiaalsetel ostjatel tutvuda mõlema osapoole vaadetega tehingule ja annab võimaluse ennast kaitsta ebaausate ostjate eest. Tuleb mainida veel ühte tähtsat asja. Merkandi on platvorm, mis töötab paljudes riikides ja paljudes keeltes. Kui te saate kommentaari, siis hoolimata selle keelest tõlgivad meie eksperdid kommentaari kõikidesse platvormil olevatesse keeltesse. Sellisel viisil muutub hulgimüüja positiivne tagasiside ühes versioonis positiivseks reitinguks igas olemasolevas versioonis. Sama situatsioon on muidugi ka neutraalsete ja negatiivsete kommentaaridega. Me julgustame kõiki kasutama kommentaaride süsteemi, et premeerida hulgimüüjaid professionaalsete tehingute eest ja hoiatada teisi ebaausatet varustajatet eest. Kommentaarid ja müügi hindamine kliendi arvamusest lähtudes toob alati positiivseid tulemusi mõlemale tehingu osapoolele. Mind peteti, kas ma saan teha ka midagi muud peale negatiivse hinnangu andmist? Läbi edasimüüjate kontrolli, kauba audentsuse jälgimise ja kasutajate kommentaaride suurendame me märkimisväärselt tehingute turvalisust meie platvormil. Siiski on situatsioone, kus müüjad ei järgi lepingutingimusi. Sel võivad olla erinevad põhjused. Sellisel juhul peaks esimese sammuna ostja postitama negatiivse kommentaari müüja profiilile - tavaliselt piisab sellest, et tehing edukalt lõpuni viia. Kui kommentaar ei too oodatud tulemusi, siis peaks ostja teatama kohalikku politseijaoskonda. On tähtis omada erinevaid dokumente, mis näitavad tehingu kõiki faase. Lisateabe saamiseks sellel teemal, lugege meie juhendit tehingute heade tavade kohta. Et meie kasutajatevahelistes tehingutes ei osale, võivad kõik meie vaidluse lahendamise abinõud toimuda alles peale esitamise kinnituse vastuvõtmist.

Kas vajate abi?

Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.