Võib juhtuda, et peale meie veebilehele sisse logimist panete tähele, et mõned või kõik teie pakkumised on staatusega: Blokeeritud. Kohe tekib küsimus, et miks on teie pakkumine blokeeritud?
Siin on 3 põhilist põhjust:
Pakkumine sisaldab kontaktinfot - vastavalt pakkumise lisamise reeglitele pole lubatud nende sisusse, piltidesse ja manustesse panna kontaktinformatsiooni ja ettevõtte nime. On ka keelatud isiklike andmete ja muude andmete edastamine, mis võimaldavad registreerimata kasutajatel pakkumise kaudu ühendust võtta. Ei ole lubatud ettevõtte informatsiooni sisaldavate vesimärkide lisamine piltidele. Ärge lisage vesimärke. See on meie reeglite vastu.
Pakkumine ei ole tõlgitud - pakkumist saab avalikustada igas meie platvormil olemasolevas keeles. Aga siiski, see peab olema tõlgitud keelde, mis ühildub valitud keeleversiooniga.
Pakkumine on mõne eelmise pakkumise duplikaat - keelatud on duplikaatide tegemine. Igal pakkumisel peab olema unikaalne nimi ja kirjeldus. Duplikaatideks nimetatakse pakkumisi, kus väike osa sõnu kirjeldusest on muudetud. Näiteks lisades seerianumbri pealkirjale või lisades mõne sõna, mis ei muuda kirjelduse tähendust. See on keelatud.
Pange tähele, duplikaat-pakkumised blokeeritakse koheselt. Enamasti me võtame kasutajaga ühendust, hoiatame neid pakkumisel tehtavate vigade eest ja soovitame optimaalseid lahendusi. Tuleb meeles pidada, et range lähenemisviis pakkumiste kontrollimisel ei ole meie huvides, see on vajadus, mis tuleb paljudest sisemistest ja välistest teguritest. Merkandi platvormil on meile väga tähtis kasutaja mugavus ja lihtsus. Mida mugavam see on ostjale, seda rohkem saavad pakkujad oma kaupu müüa.