FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
13 Ülejäänud pakkide arv
Tere tulemast/ Tere päevast!

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Üle 100 000 rahuloleva kasutaja

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Kuidas lisada oma pakkumist?

Peale oma ettevõtte registreerimisdokumentide üleslaadimist konto paneelil või nende dokumentide faksi või e-mailiga klienditeenindusse saatmist ja nende kontrollimist aktiveeritakse PREMIUM konto kasutajatel müümise võimalus. Teil on võimalik lisada piiramatu arv pakkumisi: Logige sisse Merkandisse ja minge oma konto alla. Konto administratiivpaneelis valige variant "Minu pakkumised". Peale selle valiku tegemist näete eelnevalt lisatud pakkumisi. Sinine "Lisa Pakkumine" nupp asub lehe ülemises osas ja selle valimisel tuleb täita viis alljärgnevat välja:
1. Toote informatsioon;
2. Pakkumise kehtivus;
3. Tellimus;
4. Pakkumise kirjeldus;
5. Makseviisid ja transport;
6. Pildid;
7. Meedia ja manused.

Väli
1. Täites ankeedi annate toote kohta nii palju informatsiooni kui võimalik, valides kategooria, alamkategooria ja toote grupi, kuhu me lisame toote (uue, kasutatud, kahjustatud, segu/ retourware, taastatud, outlet) ja toote päritolumaa (riigi, kus toode hetkel asub). See kategooria sisaldab ka endas selliseid välju nagu toote ID (toote sisemine tuvastamine), EAN ja TARIC koodid või isegi kaubamärk. Selleks, et potentsiaalsetel ostjatel oleks toodete otsimine lihtsam, tuleks jaemüüjatele pakkuda võimalikult palju detailset informatsiooni toote kohta. Seega kõik tärniga (*) märgitud väljad on kohustuslikud.
2. Tuleb otsustada pakkumise ligikaudne kehtivusaeg nagu näiteks: pakkumine on kehtiv 30 päeva või pakkumine kehtib kuni ... Peale seda aega muutub pakkumine arhiveerituks - koos informatsiooniga et pakkumine lisati X päeva tagasi. Selle taastamiseks kasuta Aktiveeri nuppu menüü loetelust. Väli
3. Lisame teisi andmeid toote kohta nagu näiteks: saadaolev kogus, minimaalne tellimus, mõõtühik milles toodet müüakse või toote hind. Sõltuvalt valitud väärtustest muutub väljade presentatsioon (näiteks valides "Hind kokkuleppel" kaovad väljad kuhu sisestada valuuta või ühikud). 
4. Me lisame pakkumise nime, sisu ja märksõnad. Individuaalsetel vahelehtedel saame täita samad väljad erinevates keeltes. Pea meeles, et valides poola, saksa või inglise versiooni, tuleb sul pakkumise nimi ja kirjeldus kirjutada vastavates keeltes nt poola, saksa ja inglise keeles. Süsteem saab automaatselt aru, mis keeles me tahame kuulutust avaldada täites automaatselt ära vahelehtedel olevad väljad. On tähtis, et lisatud kirjeldus ja pildid ei sisalda ettevõtte kontaktinformatsiooni (näiteks telefoni numbrit, e-maili aadressi, veebilehte, ettevõtte logo). Toote kirjelduses lisame ka märksõnad, mis iseloomustavad pakutavat toodet. 
5. Järgmises pakkumise faasis pakutakse infot olemasolevatest makseviisidest (ülekanne, sularaha, internetipõhine makse) ja kohale toomise meetodist (personaalne kogumine, siseriiklik transport, rahvusvaheline transport). Need väljad on valikulised, aga pidage meeles, et mida rohkem detaile, näiteks info kohaletoomise ja maksmisviiside kohta ning pildid, seda suurem huvi.  
6. Lisades tootest pilte, peame meeles pidame, et esimene lisatud fail on põhipilt ja paar pilti suuremas formaadis suurendavad kuulutuse atraktiivsust, mis omakorda suurendab tagasisidet! 
7. Kui tegemist on tuntud tootega, võib lisada toodet eksponeeriva või seda arvustava Youtube-i või Vimeo video aadressi, lisades selle Video URL väljale. Toote kirjeldusse saab ka lisada ühe manuse toote. Selleks võib näiteks olla tabel koos pakutavate toodetega, hinnakiri jne. (Lubatud failiformaadid on PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Suurus maksimaalselt 5 MB.)

Peale nõutud väljade täitmist saab pakkumise salvestada eskiisina (kui me ei soovi seda koheselt avalikustada vaid täidetud väljad lihtsalt salvestada), veebilehel avalikustada või avalikustada ja minna reklaamimisvõimalustesse, mis suurendavad pakkumise nähtavust.

Siin saavad huvirühmad valida erinevate reklaamimisvormide vahel:
- nädala kõige huvitavam pakkumine,
- parimad pakkumised Merkandis,
- esiletõstmine Merkandi pakkumiste nimekirjas,
- parim pakkumine valitud kategoorias,
- esiletõstmine valitud kategoorias.

Loetletud reklaamikulud kehtivad ühele keeleversioonile. Pakkumiste reklaamimine ei ole kohustuslik, aga see on kohane, kuna see tõstab pakkumise teiste seast esile.

Kas vajate abi?

Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.