Milline on vastuste protsent?
Vastuse protsent näitab, kui paljudele ostjate esimestest sõnumitest müüja vastas. Arvesse võetakse ainult uue vestluse esimesi sõnumeid. Sama vestluse järgnevad sõnumid seda näitajat ei mõjuta.
Kuidas arvutatakse vastuste aega?
Keskmine vastuste aeg arvutatakse müüja vastuse põhjal esimesele sõnumile vestluses. Aega arvestatakse 7 päeva nädalas, 24 tundi ööpäevas. Ostja viimast sõnumit ei arvestata, välja arvatud juhul, kui see on tema esimene sõnum.
Millised on vastuste kiiruse määramise ajaläved?
Ajaläved on hulgimüüja profiilis avalikult nähtavad ja on järgmised:
Vastused kiiresti - kuni 6 tundi
Vastused väga kiiresti - kuni 10 tundi
Vastused kiiresti - kuni 24 tundi
Vastused aeglaselt - kuni 48 tundi
Vastused väga aeglaselt - üle 48 tunni
Millisest perioodist statistikat arvutatakse?
Kõik koefitsiendid loendatakse viimase 30 päeva jooksul.
Kui tihti statistikat uuendatakse?
Andmeid uuendatakse automaatselt iga 24 tunni järel.
Miks on oluline hoida vastuste statistikat kõrgel tasemel?
Vastustestatistika kõrgel tasemel hoidmine on müüjate jaoks ülioluline. Teenuse kvaliteedi parandamine loob ostjatega usalduse, julgustab neid teiega ühendust võtma ja suurendab tehingu lõpuleviimise võimalusi. Ostjad eelistavad teha koostööd hulgimüüjatega, kes vastavad sõnumitele kiiresti ja regulaarselt – see on oluline element otsustusprotsessis ja eduka müügi saavutamisel.