Hulgimüüjad, tootjad ja edasimüüjad, kes otsivad oma toodetele uusi turge, saavad neid Merkandis noteerida pärast PREMIUM-liikmesuse ostmist ja kontrollimise protseduuri läbimist. Ent selleks, et Merkandi kontost maksimum saada, peaksid nad järgima alltoodud näpunäiteid.
1. Täitke oma profiil ja hoidke seda ajakohasena – teie ettevõtte profiil Merkandis on platvormil igale ostjale kättesaadav, seega peaksite andma talle kogu olulise teabe oma hulgimüügi ja pakutavate toodete kohta müüki. Põhimõtteliselt hoidke oma kontaktteavet ajakohasena, et vältida probleeme teiega ühenduse võtmisel. Selleks lisage lihtsalt telefoninumbrid, e-posti aadressid, nimed ja perekonnanimed ning keeled, et oma müügiosakonna liikmetega suhelda. Järgmine asi on teie rajatiste (nt müügisalongi või lao) füüsiline aadress ja teie veebisaidi URL. Teine oluline teave on makse- ja tarnevõimalused, mille leiate oma konto jaotisest "Hulgimüüja andmed". Valige ostjatele saadaolevad makse- ja tarnevõimalused ning nende kohta üksikasjaliku teabe saamiseks kasutage tekstivälju pealkirjaga "Lisa Lõpetuseks on soovitatav kirjeldada oma ettevõtet ja müüdavaid tooteid.
2. Loetlege regulaarselt uusi pakkumisi, hoidke varasemaid kursis – soovitav on pakkumisi võimalikult sageli loetleda. Mida rohkem pakkumisi loetlete, seda rohkem ostjaid teiega ühendust võtab. Lisaks saadetakse iga teie pakkumine meie igapäevase uudiskirja raames koos uusimate toodetega, nii et mida regulaarsem olete, seda suurem on teie pakkumiste ulatus. Samuti ärge unustage oma varasemaid pakkumisi ja värskendage neid alati, kui midagi muutub (st hind, maksevõimalused või ostu miinimum).
3. Valmistage ette head kirjeldused, lisage pilte – enne kui ostja teie profiili külastab, vaatab ta tõenäoliselt mõnda teie pakkumist. Seetõttu peaksite oma toote kohta hea ja usaldusväärse kirjelduse loomiseks veidi aega võtma. Sisestage kogu oluline teave hulgimüügipartii kohta ja ärge kartke mainida mõningaid puudusi. Peale uute kaupade ostjate on ju ka ostjaid, kes otsivad kasutatud, renoveeritud, testimata või isegi kahjustatud tooteid. Samuti vältige üldisi väiteid nii pakkumise pealkirjas kui ka kirjelduses. Olge toodete kirjeldamisel konkreetne ja usaldusväärne, kasutage kaubamärkide või mudelite nimetusi, esitage ostjatele oma müügis oleva laoseisu põhiandmed, osutage igale olulisele teabele (nt puuduvad karbid, kriimud või mõlgid). Hea pealkirja ja kirjelduse juures tuleks mainida ka müüdava laoseisu tüüp, nagu likvideerimisvaru, ülejääk, liisinguvabad tooted jne. Teine oluline asi on võimalusel üles laadida autentsed pildid hulgimüügipartiist. Autentsed pildid ei näe mitte ainult paremad välja, vaid ka tõestavad, et aktsia tegelikult kuulub teile ja see on enamiku ostjate jaoks väga oluline fakt.
4. Lisage oma pakkumised teistes keeltes – kui teate mõnda muud keelt, mida Merkandis toetab, siis peaksite oma pakkumised nendesse keeltesse tõlkima. See suurendab oluliselt teie toodete potentsiaalsete ostjate arvu. Kui te ei oska ühtegi teist Merkandis kasutatavat keelt, võite proovida oma pakkumisi tõlkida Google'i, Yandexi, Bingi või Yahoo abil.