FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
15 Ülejäänud pakkide arv
Tere tulemast/ Tere päevast!

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Üle 100 000 rahuloleva kasutaja

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Kuidas Merkandi-s müüa?

Hulgimüüjad, tootjad, turustajad, kes otsivad oma kaupadele uusi turge, registreerivad Merkandi platvormil PREMIUM konto ja nende ettevõtte kontrollimise rahuldavate tulemuste puhul antakse neile võimalus teha pakkumisi ülejäävatele kaupadele, oksjonite, sarja lõppude, tarbijate poolt tagastatud kaupadele jne.. Väga oluline küsimus, millel on tohutu mõju kaupade kiirele müügile, on oma ettevõtte ja kaupade esitlemine Merkandi platvormil. Siin on mõned näpunäited, mis aitavad müüjatel saavutada suuremas koguses potentsiaalseis ostjaid ja seega müüki kiirendada:
1. Hästi kirjeldatud ettevõtte profiil Merkandi platvormil - tuleks hoolitseda selle eest, et hulgimüüja profiilile, mida Merkandil sisse loginud ostjad näevad, oleks lisatud kõik vajalikud andmed. Esiteks peaks see alati sisaldama kehtivaid kontaktandmeid. Soovitatav on esitada ettevõtte täielik aadress, vajadusel ka lao aadress, ettevõtte veebisaidi aadress ja kontaktisikute andmed - nimed, lauatelefoni numbrid, faksi number, mobiiltelefoni numbrid, e-posti aadressid, ettevõtte lahtiolekuajad või Skype'i kontod ja ka keel, milles antud isik saab klienti teenindada. Samuti on olulised andmed maksetingimuste ja kauba tarnetingimuste kohta - vahekaardil Minu konto - Lao andmed, peale ettevõtte ja kontaktandmete tuleks ära näidata ka pakutavad makseviisid ja tarneviis. Samuti tasub väljal Lisateave kirjeldada mõne lausega oma ettevõtja profiili, näidates ära tegevusalad, tootegrupid ja muu väärtusliku teabe, mis võib ettevõtet teistest müüjatest eristada.
2. Pakkumiste regulaarne postitamine - pakkumisi on soovitatav Merkandile postitada regulaarselt, vastavalt kavandatud ajakavale. Tuleb meeles pidada, et kliendid, kellega koostööd teeme või tahame lähiajal koostööd alustada, hindavad müüjaid, kes värskendavad oma sortimenti regulaarselt. Siin on raske mingid limiiti seada, kuid hulgimüüja sagedane portaali külastamine, mis avaldub uute pakkumiste näol, toob kaasa suurema ostjate huvi, kes on igapäevase uudiskirja kaudu Merkandi uutest toodetest informeeritud. Sõltuvalt pakutavast tootevalikust - peaksid need olema erinevad kaubad, mis tuleks postitada erinevates tööstusvaldkondades (loomulikult peab tööstusala valik kokku sobima pakutavate toodetega).
3. Toote nõuetekohane esitlus kuulutuses – põhimõtte kohaselt, et kõike on võimalik müüa, kui sellel on piisavalt kena pakend, peaksite hoolitsema toote, mida soovite müüa, üksikasjaliku kirjelduse eest. Heaks tavaks on kasutada kirjeldusi, mis on asjakohased, konkreetsed, selged, vigadeta, eesmärgile orienteeritud ja võimalikult objektiivsed. Kui tootel on defekte, ärge kartke neid kirjeldada - lõppude lõpuks jõuavad kasutatud, tagastatud või uuendatud kaubad samuti laia vastuvõtjate rühmani, kes otsivad sageli väiksemate või suuremate defektidega tooteid.
4. Oluliseimad elemendid heas pakkumise kirjelduses on selle pealkiri ja kauba kirjeldus - need peaksid olema asjakohaselt ja täpselt sõnastatud. Pealkirjas ei tasu kasutada üldiseid väljendeid nagu Müün soodsalt või Allahindlus nüüd!, selle asemel täpsustage, mida teil müüa on, sest üksnes sellisel juhul leiavad potentsiaalsed kliendid, kes otsivad Merkandi portaali otsingumootorit kasutades identset või sarnast toodet teie kuulutuse kohe. Pealkirjad peaksid sisaldama mõnda kõige olulisemat - teie kaupu kirjeldavat - märksõna, sh kaubamärgid, päritolu (kohtutäituri oksjonid, likvideeritavad kaubad, ülejäävad kaubad jne). Toote kirjeldus peaks andma ostjale tõelise pildi müüdavatest kaupadest. Esmalt peaks ära märkima toote/laoseisu eelised ja selle ostutingimuste eelised (nt täiendavad allahindlused suurema koguse saamisel, tasuta tarne EL-i piires üle teatava summa, näidiste saatmise võimalus jne). Kirjelduse järgmises osas on vaja mainida kauba võimalikke defekte (originaalpakendi puudumine, väiksemad kasutustunnused, tootmisdefektid jne). Pakkumise väga oluliseks osaks on kaupade fotod – peamine foto peaks toodet esitama võimalikult atraktiivselt, et portaali külastajate tähelepanu tõmmata. Parem oles asendada halli kasti või tühja kaubaaluse pilt pakkumise esemeks olevate toodete hea fotoga. Kataloogipiltide asemel on soovitatav paigutada kaupade tegelikud fotod, sest see suurendab täiendavalt kuulutuse usaldusväärsust.
5. Pakkumiste avaldamine erinevates keeltes - Merkandi portaali kasutatakse paljudes keeltes. Kõigis keeleversioonides tehtud pakkumised positsioneeritakse Google'i, Yandexi, Bingi ja Yahoo portaalidel. Kui müüja soovib oma pakkumisega jõuda võimalikult paljude võimalike ostjateni, peaks ta pärast asjakohase tõlke sisestamist (nt Google Translate abil) postitama oma kuulutes kõikides Merkandi portaalil olevates keeltes.

Kas vajate abi?

Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.