WEEKEND SALE
-25%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
Tere tulemast/ Tere päevast!

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Üle 100 000 rahuloleva kasutaja

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Kuidas tarnijaga ühendust võtta?

Igal Merkandi kasutajal on pärast meie veebisaidile registreerumist võimalus võtta ühendust müüjatega, kes on avaldanud teda huvitavad pakkumised. Kontakt pakkujaga on võimalik järgnevatel viisidel:
1. Pakkumise lehel oleva kontaktivormi kaudu - pärast vahekaardile Hulgimüüja andmed klõpsamist kuvatakse pakkumise paremas alanurgas välja "Saada sõnum”, mis avab kontakti vormi akna. Selle abil saate hulgimüüjale saata otsepäringu. Sellelt vormilt päringu saatmisel näeb müüja sõnumi teemas pakkumise pealkirja, millega seoses antud sõnum saadeti.
2. Kontaktvormi kasutamine hulgimüüja profiilil - kui on küsimusi saadaolevate kaupade või muu kohta - lihtsaim viis on kasutada hulgimüüja profiilil saadaval olevat vormi. Sõnum saadetakse vahetult kasutajale.
3. Kontaktandmete kaudu - iga pakkumise paremal pool (pärast sisselogimist), vahekaardil Hulgimüüja profiil ja ka hulgilao profiilil kuvatakse hulgimüüja andmeid, sealhulgas telefoninumbreid, faksinumbreid ja lao asukohti. See, millised andmed on nähtaval, sõltub ainult hulgimüüjast, kes avaldab ja ajakohastab neid regulaarselt.

Siin võib tekkida küsimus - mis vahe on kontaktil läbi Merkandi portaali ja otsekontaktil? Vormi kaudu saadetud sõnumid saadetakse Merkandi konto postkasti. Lisaks saadetakse need ka saaja e-posti aadressile. Vastuse korral toimub sama - sõnum saadetakse kontaktikasti ja e-posti aadressile. Sama oluline aspekt on kontakti korral see, mida me kirjutame või mille kohta küsime. Oluline on küsida kõike olulist, ent siiski ilma tarbetu sisuta. Parim on kasutada lühikesi konkreetseid küsimusi, näiteks: mis on 100 tüki tellimise hind? Kas riided on originaalsed? jne. Teave praeguste tegevusalade, kogemuste kohta turul, jne vähendab vastuse saamise tõenäosust – toodet puudutav päring ei ole selleks, et oma ettevõtet tutvustada. Pealegi ei ole igal hulgimüüjal aega pidevalt sõnumitele vastata. Seetõttu on kõige parem selleks, et võimalikult kiiresti teavet saada, helistada hulgimüüjale ja küsida järele Merkandil pakutavate toodete kohta. Tihti saame ka sealjuures teavet teiste hetkel pakutavate toodete kohta.

Ja lõpuks midagi väga olulist - mõned hulgimüüjad teevad, eriti suvel ja aasta lõpus, teevad inventuure või peavad puhkepuhkust. Tasub sellele mõelda, enne kui talle pärast üht vastuse ootamise päeva negatiivse või neutraalse kommentaari kirjutate.

Kas vajate abi?

Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.