HAPPY SALE HAPPY SALE
-30%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
Tere tulemast/ Tere päevast!

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Üle 100 000 rahuloleva kasutaja

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Kuidas reklaamida rahvusvahelist kaupa?

Kuidas reklaamida rahvusvahelist kaupa?

Oma ettevõtte juhtimine võib tihti tuua ette komplikatsioone, mis on enamjaolt palju raskemad siis, kui ettevõte tegeleb rahvusvahelise kaubandusega ja meie teadmised seadustest on napid. Rahvusvahelises kaubanduses on tarnitud kaupade kvaliteeti käsitlevate kaebuste hindamine pidev tegevus ja selleks, et kaebus läbi läheks on vaja teha mitu olulist sammu. Kõige tähtsam ja põhilisem kaebuste esitamise allikas on rahvusvahelise ostulepingu osapoolte suhteid reguleeriv seadus - ÜRO 11. aprillil 1980. aastal Viinis kehtestatud kaupade rahvusvahelise müügilepingute konventsioon. Selleks et eelpool nimetatud konventsiooni sätteid kehtestada, peame kindlaks tegema, et lepingu allkirjastanud osapoolte peakontor asub riikides, kes on konventsiooni heaks kiitnud. Sarnaselt tarbijaõigusega on ka hulgikaubanduses ostjal õigus esitada kaebus kauba suhtes, mis ei ole lepinguga kooskõlas. Käesolevat määrust kohaldatakse juhul kui müüja ei ole ostjale kaupa tarninud nõutavas kvaliteedis ja koguses, kaup on ebapiisavalt kinnitatud või üle antud muus pakendis kui lepingus kokku lepitud. Kaupade mittevastavuse korral poolte allkirjastatud lepingu tingimustele peab ostja koheselt teavitama müüjat ja on kohustatud otsustama olemasolevate õiguslike tagatiste üle (ülaltoodud konventsiooni artiklid 46-52). Ostja üks õigustest on võimalus taotleda asenduskaupade kohaletoimetamist - seda saab teha ainult juhul kui kauba mittevastavuse tagajärjel rikutakse lepingut oluliselt. Teine õigus on võimalus taotleda lepingule mittevastavate ostetud toodete puhul summa vähendamist võrdeliselt tarnitud kauba väärtusega. Samuti väärib märkimist, et ostjal on õigus ka taotleda hüvitist ostetud kaupade kvaliteedipuuduste kõrvaldamiseks. Kõige ilmselgem ja enimtuntud võimalus on lepingust taganemine juhul kui kauba kvaliteet ei vasta osapoolte vahel lepingus sätestatud tingimustele. Oluline on rõhutada, et taganemine viitab sellele osale lepingust, mis on vastuoluline - õigus täielikult lepingust taganeda kehtib siis, kui vastuolu kujutab endast lepingu tõsist rikkumist.

Autor:
Merkandi - B2B äriplatvorm

Merkandi - B2B äriplatvorm

Merkandi on rahvusvaheline hulgimüügiplatvorm kaupadele, mida pakutakse samal ajal tavalises hulgimüügis, aga ka kohtutäituritest, tootmise ja lao ülejääkidest, ettevõtte likvideerimisest, klientidele tagastatud kaupadest jne.

Eelmine sissekanne Järgmine sissekanne
Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.