BACK TO SCHOOL
-40%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
Turu parim platvorm
Platvorm
nr 1 turul

Kaks lihtsat sammu positiivsete arvustuste suurendamiseks

Kaks lihtsat sammu positiivsete arvustuste suurendamiseks

On teada-tuntud fakt, et inimesed jagavad internetis pigem negatiivseid kommentaare. Kui kõik on korras, siis enamjaolt klient või hankija ei ütle midagi, eeldades et neil ei ole vaja teisi millestki informeerida. Aga kui midagi on läinud valesti, paneb see kirjutama. Et igal arvamustel võib olla müügile otsustav mõju, on tähtis julgustada rahulolevaid kliente postitama arvamusi ettevõtte kohta.

Kuidas sinna jõuda?

1. Hakake küsima. Vahel on kõige lihtsam lahendus ka parim lahendus. Kui sul ei ole harjumust küsida vastaspoolelt või klientidelt arvustust oma ettevõtte kohta, siis lihtsalt alusta. Paljud inimesed kirjutaksid paar sooja sõna sinu kohta kui sa võtaksid initsiatiivi ja küsiksid neilt.


2. Pakkuge vastutasuks kingitust. See on tänulikkuse žest eduka tehingu ja hästi kulutatud aja vahel. Selleks võib olla allahindlus järgmise kauba ostmisel või paar lisatoodet, mida ostja tihti ostab. Selliseid žeste võetakse väga hästi vastu ja nad näitavad, et sa tõesti hindad ja arvestad oma klientide arvamusega. Kogemusest Merkandiga on väga selgelt näha , et arvamustel on oluline mõju ostja otsuse tegemisel. Ära jäta hooletusse teenuse osutamise tähtsust ja proovi saada positiivseid kommentaare rahulolevatelt klientidelt - see tasub kindlasti ära uute ja edukate tehingute näol.

Autor:
Merkandi - B2B äriplatvorm

Merkandi - B2B äriplatvorm

Merkandi on rahvusvaheline hulgimüügiplatvorm kaupadele, mida pakutakse samal ajal tavalises hulgimüügis, aga ka kohtutäituritest, tootmise ja lao ülejääkidest, ettevõtte likvideerimisest, klientidele tagastatud kaupadest jne.

Eelmine sissekanne Järgmine sissekanne
Liitu TASUTA uudiskirjaga – ole kursis!

Ära maga maha igapäevast teavet Merkandi uute toodete ja uudiste kohta. Alustamiseks saate registreerumisel sooduskoodi.