On teada-tuntud fakt, et inimesed jagavad internetis pigem negatiivseid kommentaare. Kui kõik on korras, siis enamjaolt klient või hankija ei ütle midagi, eeldades et neil ei ole vaja teisi millestki informeerida. Aga kui midagi on läinud valesti, paneb see kirjutama. Et igal arvamustel võib olla müügile otsustav mõju, on tähtis julgustada rahulolevaid kliente postitama arvamusi ettevõtte kohta.
Kuidas sinna jõuda?
1. Hakake küsima. Vahel on kõige lihtsam lahendus ka parim lahendus. Kui sul ei ole harjumust küsida vastaspoolelt või klientidelt arvustust oma ettevõtte kohta, siis lihtsalt alusta. Paljud inimesed kirjutaksid paar sooja sõna sinu kohta kui sa võtaksid initsiatiivi ja küsiksid neilt.
2. Pakkuge vastutasuks kingitust. See on tänulikkuse žest eduka tehingu ja hästi kulutatud aja vahel. Selleks võib olla allahindlus järgmise kauba ostmisel või paar lisatoodet, mida ostja tihti ostab. Selliseid žeste võetakse väga hästi vastu ja nad näitavad, et sa tõesti hindad ja arvestad oma klientide arvamusega. Kogemusest Merkandiga on väga selgelt näha , et arvamustel on oluline mõju ostja otsuse tegemisel. Ära jäta hooletusse teenuse osutamise tähtsust ja proovi saada positiivseid kommentaare rahulolevatelt klientidelt - see tasub kindlasti ära uute ja edukate tehingute näol.