Üks kõige tähtsamaid hulgimüügi kaubanduse näitajaid on hinna suhe ostetud kogusega. Põhimõtteliselt saab suure koguse ostmisel igat hinda läbi rääkida. Muidugi ei ole ka läbirääkimine miinimumhinna üle kaubanduses ebatavaline. Kirjeldatud olukordi - kuigi erinevaid - saab lahendada samal viisil, väga lihtsal viisil. Kuidas? Iga pakkumise jaoks tasub ette valmistada hinnavahemik, sõltuvalt kui suur tellimus on sisse antud.
1. On tähtis, et miinimumarv on tõesti kõige väiksem toodete hulk, mida on võimalik müüa. Muidugi on alati võimalus, et ostja ikkagi võtab ühendust ja küsib kas on võimalik sisse anda tellimus, mis on miinimumist väiksem, aga see pole kõige olulisem. Kõige tähtsam on, et antud number ei peletaks eemale potentsiaalseid ostjaid. Näiteks: Ma olen pannud minimaalseimaks tellimuseks 100 tk, aga tegelikult ma müün ka kümnekaupa - väga suur erinevus, mistõttu väikeste ostjate huvi on palju väiksem. Pannes miinimumtellimuseks 10 julgustan ma neid oma kauba vastu huvi tundma ja samas ei tõrju eemale ka suuri ostjaid.
2. Hinnaskaalad peaksid olema väiksed. Paljud ostajd otsustavad osta paar lisaeset, et saada madalamat hinda ühiku kohta. Tänu sellele müüakse kaup kiiremini. Näiteks: Sama hind 10-st kuni 1000 tükini ei motiveeri ostjat tellimust tõstma. Aga hinnaalandus igalt 100-lt tükilt juba motiveerib: 10-99, 100-199, 200-299 jne. Hinna muutused võivad alguses tunduda väikestena, kuid on tähtis, et need on koondarvudes nähtavad . Merkandis saad sa lihtsalt arvutada hinnavahemikud oma pakkumistele. Selleks pead sa pakkumise lisamise vormis väljale HINNA VÕIMALUSED sisestama hinna sõltuvalt kogusest. Peale seda pead ainult lisama vahemikud (kogus alates ja kogus kuni) ja hinna, et kõik ostjad saaksid näha seda informatsiooni sinu pakkumisel.
Autor:
Merkandi