FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
16 Ülejäänud pakkide arv
Tere tulemast/ Tere päevast!

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Üle 100 000 rahuloleva kasutaja

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Kuidas on kuulutused paigutatud ja sorteeritud?

Merkandis ilmub iga päev tuhandeid uusi pakkumisi. Iga müüja sooviks, et nende pakkumised oleksid võimalikult kõrged ja ostjad sooviksid, et nimekirjad oleksid võimalikult kohandatud nende vajadustele. Seetõttu peame tegema teatud valikuid. Need valikud sõltuvad rangelt jaotisest, mille kohta need kehtivad. Allpool näitame, kuidas pakkumisi filtreerime ja sorteerime.

  • Otsingus - pakkumised esitatakse vastavalt otsingu vastele sisestatud fraasi põhjal. Pakkumiste järjestuse sortimisel võetakse arvesse järgmisi elemente:
    • otsingufraas – toote nime ja sisu määratletud fraasi väärtuse arvutamine BM25 algoritmi abil;
    • reklaamimine – kas pakkumist reklaamitakse (olenemata sellest, mis tüüpi reklaam);
    • kas pakkumine on eksklusiivses tsoonis - seda tüüpi pakkumised on nimekirjas kõrgemal;
    • avaldamise või värskendamise kuupäev (olenevalt sellest, kumb on hilisem);
    • pakkumise olek - aktiivsed on üleval, värskelt aegunud päris lõpus.
  • Toodete andmebaas, Eksklusiivne tsoon, jaotis "Varud", konkreetse hulgimüüja pakkumiste nimekirjad - pakkumised on esitatud avaldamiskuupäeva järgi uusimast vanimani. Arvesse võetakse ainult aktiivseid kirjeid. Ükski lisafaktor ei mõjuta kirjet.
  • Populaarseimate pakkumiste jaotis, Kategooria/alamkategooria - pakkumised esitatakse vastavalt reitingufunktsioonile. Arvesse võetakse järgmised elemendid:
    • reklaamimine – kas pakkumist reklaamitakse (olenemata sellest, mis tüüpi reklaam);
    • kas pakkumine on eksklusiivses tsoonis - seda tüüpi pakkumised on nimekirjas kõrgemal;
    • avaldamise või värskendamise kuupäev (olenevalt sellest, kumb on hilisem);
    • pakkumise olek - aktiivsed on üleval, värskelt aegunud päris lõpus.
  • Jaotis "Populaarseimad pakkumised" – kuvatakse 6 enim kuvatud pakkumist viimase 30 päeva jooksul, mis on sorteeritud vaatamiste arvu järgi.

Lisaks ilmuvad loendites reklaamitud pakkumised. Merkandi pakub kasutajatele järgmisi pakkumiste reklaamimise vorme:

  • Nädala parim pakkumine -Pakkumine kuvatakse kodulehel spetsiaalses jaotises. Jaotis võib sisaldada korraga kuni 10 pakkumist ja neid kuvatakse vaheldumisi. Kasutajate reklaamitud pakkumiste puudumisel esitatakse kõige populaarsemad pakkumised.
  • Kategooria parim pakkumine – pakkumine kuvatakse kirje kohal spetsiaalses jaotises. 5 pakkumist kuvatakse pöörlevas vormingus. Edendamine toimub nii kategooriates kui ka alamkategooriates. Kui reklaamitud pakkumisi pole - jaotis pole nähtav.
  • Eristamine Merkandis - pakkumine kuvatakse nimekirjades värvilise esiletõstmisega. Sellel reklaamivormil ei ole kogusepiiranguid.
  • Tõstke esile kategoorias – pakkumine kuvatakse kategooriate ja alamkategooriate loendi ülaosas, kuid seda tehakse kõrgema väärtuse kehtestamisega. See tähendab, et pakkumine ei pea alati olema tipus – see sõltub selle valikuga reklaamitavate pakkumiste arvust ja saadud vastavustulemusest, võttes arvesse eelmises jaotises mainitud sortimisalgoritmi. See kampaaniavorm ei sisalda kogusepiiranguid.

Pakkumiste reklaami teevad müüjad, kes ostavad platvormil saadaolevatest valikutest soodustusi. Lisaks reklaamib Merkandi klientidele tasuta populaarseid ja huvitavaks peetud ja väärtuslikke pakkumisi.

Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.