FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 aastaks REGISTREERIMINE ja UUENDAMINE
tutvustusi ei saa kombineerida
18 Ülejäänud pakkide arv
Tere tulemast/ Tere päevast!

Parimad varude pakkumised 150st riigist

Üle 100 000 rahuloleva kasutaja

Pakub kuni 90% soodsamat kaupa alghinnast

Otsene kontakt müüjate ja hulgimüüjatega

Blogi

Me alustame butiigi - või riietepoega - kust kohast saada kaupa?

Me alustame butiigi - või riietepoega - kust kohast saada kaupa?

Oma äri on arvatasti iga teise inimese unistus, kuid paljud inimesed ei ole teadlikud omaniku vastutustest - käesolev artikkel annab kokkuvõtlikult teada, kuidas alustada oma riideäri. Äri alustamisel on väga oluline kõik dokumendid ja legaalsed aspektid. Sellest olulisemgi on ruumid. Ruumidega...


Tüki hind või hulgihind?

Tüki hind või hulgihind?

Teatud pakkumiste puhul - eriti varude, pankrotikaupade või ülejääkide korral on üsna tavaline, et hind kehtestatakse kogu tootevalikule. See on lihtsaim ja mugavaim lahendus - lõppude lõpuks, kui me ikkagi müüme kaupu tervikuna, siis pole tüki...


B2B ja B2C kaubandus - üks täht, palju erinevusi

B2B ja B2C kaubandus - üks täht, palju erinevusi

Kuigi lühendid B2B ja B2C näevad välja väga sarnased, iseloomustavad need kahte erinevat kaubandusharu. B2C puhul on peamiselt tegemist jaekaubandusega ja B2B on hulgimüük, sinna kuulub nii importimine kui ka eksportimine. B2C kaubanduses on kaubanduslepingute osapooled...


Incoterms ehk Rahvusvahelise Kaubanduskoja tarnetingimused

Incoterms ehk Rahvusvahelise Kaubanduskoja tarnetingimused

Ilmselt olete paljudes hulgimüügipakkumistes kohanud lühendeid, millest arusaamine võib tekitada raskusi. Enamjaolt on need koos toote hinna ja kohaga. Väga tihti on need hinna tingimused, inglise keeles nimetatakse neid incoterms'ideks ja nad näitavad mü&uum...


Hea pilt müüb hästi!

Hea pilt müüb hästi!

Pakkumise atraktiivsuse määravad paljud tegurid - mõned sõltuvad meist, teised mitte. Üks asi, mida pakkumise ilme parndamiseks saate kindlasti teha, on kauba piltide töötlemine. Peate meeles pidama, et iga Merkandi veebisait - nagu ka kõik muud mü&...


Kaks lihtsat sammu positiivsete arvustuste suurendamiseks

Kaks lihtsat sammu positiivsete arvustuste suurendamiseks

On teada-tuntud fakt, et inimesed jagavad internetis pigem negatiivseid kommentaare. Kui kõik on korras, siis enamjaolt klient või hankija ei ütle midagi, eeldades et neil ei ole vaja teisi millestki informeerida. Aga kui midagi on läinud valesti, paneb see kirjutama. Et igal...


BEN, SHA, OUR  - rahvusvaheliste ülekannete maksevõimalused

BEN, SHA, OUR - rahvusvaheliste ülekannete maksevõimalused

Ükskõik kes on teinud välismakset on vähemalt korra kokku puutunud ülekande maksevõimalustega. Mis need on ja mis on nende tagajärjed? BEN - tellides ülekande, kannate makse saajale üle kogu selle täitmise kulu. SHA - te katate ülek...


Mida teha, et vähendada võltsingute ostmise riski?

Mida teha, et vähendada võltsingute ostmise riski?

Võltsitud kaubad on tõeline õudusunenägu kaubanduses. Selliste toodete ostmine lõpeb alati raha kaotamisega ja mõnikord ka lisaprobleemidega, mis tekitavad vajaduse neid oste riigi ametkonnale selgitada. Allpool leiate paar võimalust võltsitud ka...


Kõik mida pead teadma KM-st hulgikaupade ostul EL-s

Kõik mida pead teadma KM-st hulgikaupade ostul EL-s

Me teame, et kui asi puudutab maksualaseid arveldusi, siis on nende kontrollimine parem jätta raamatupidajate hooleks :). Kõige keerulisemad juhtumid on seotud käibemaksuga. Sellepärast on allolevalt toodud esile loetelu küsimustest ja vastustest, mis lahendavad teie oluko...


Miks on üksikasjalik hinnateave oluline?

Miks on üksikasjalik hinnateave oluline?

Üks kõige tähtsamaid hulgimüügi kaubanduse näitajaid on hinna suhe ostetud kogusega. Põhimõtteliselt saab suure koguse ostmisel igat hinda läbi rääkida. Muidugi ei ole ka läbirääkimine miinimumhinna üle kaubanduses ebat...


Kuidas tagada suurem turvalisus hulgimüügitehingutele?

Kuidas tagada suurem turvalisus hulgimüügitehingutele?

Tehingu turvalisus on üks peamistest hulgimüügi teemadest impordist ja ekspordist räätimisel. Ostja ootusi saab tavaliselt võrrelda B2C turuga - ma teen tellimuse internetis, maksan selle eest ja ootan kaupa. Kui midagi läheb valesti, siis ma ei muretse, sest mak...


Kuidas reklaamida rahvusvahelist kaupa?

Kuidas reklaamida rahvusvahelist kaupa?

Oma ettevõtte juhtimine võib tihti tuua ette komplikatsioone, mis on enamjaolt palju raskemad siis, kui ettevõte tegeleb rahvusvahelise kaubandusega ja meie teadmised seadustest on napid. Rahvusvahelises kaubanduses on tarnitud kaupade kvaliteeti käsitlevate kaebuste hindam...


Tasuta INFOLEHT

Igapäevased teated Merkandi toodete ja uudiste kohta.